RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Методы управления персоналом
  5. Люди ривка: як з ними працювати

Люди ривка: як з ними працювати

19.02.2021 482
Люди ривка: як з ними працювати

Люди ривка: як з ними працювати

19.02.2021     482

За способом виконання робочих завдань усіх працівників можна розділити на два типи. Перша група – численніша (приблизно 70% співробітників). Це люди з так званим лінійним типом продуктивності. Виконання робочих завдань у таких людей будується за одним дуже простим принципом: робота ділиться на багато маленьких частин і виконується поступово, крок за кроком.

На противагу їм є працівники, яких можна віднести до другої групи – це люди ривка. Начальники досить часто плутають таких людей з ледарями, які не вміють і не хочуть працювати. У випадку людей ривка – вони люблять і вміють працювати, тільки по-своєму. Наприклад, такий працівник може цілий день, здавалося б, нічого не робити, а потім за короткий час раптово видати рішення складної проблеми. Якби людина ривка виконувала цілий день одноманітну скучну роботу, навряд чи її осяяло б. Для осяяння потрібен простір в голові, який досягається шляхом байдикування. Але продуктивного байдикування, бо воно має конкретний кінцевий результат.

Але тут постає одна проблема. Як відрізнити людину ривка від нероби?

Терпіти не можуть рутинну роботу

Люди ривка терпіти не можуть монотонну роботу. Перспектива сісти за стіл і поступово виконувати якусь роботу – для таких людей ідентична тортурам. А все тому, що їхнє мислення одразу націлене на результат, а не на поступове просування до цілі. Щоб вирішити складне завдання, людям ривка потрібно відволіктися на щось несуттєве, щоб запустилися ті процеси в підсвідомості, які й приведуть згодом до осяяння. Або інсайту, як зараз прийнято говорити.

Найкраще, що може зробити начальник для такого працівника – це поставити перед ним задачу і залишити в спокої. І чекати на рішення.

Не в захопленні від великих колективів

Людям ривкового типу не до душі велика кількість людей навколо. Справа в тому, що вся корпоративна культура більше заточена на лінійного типу працівників, адже їх більшість; це щось схоже до того, як лівшам незручно працювати з багатьма електроінструментами, адже вони розраховані на праворуких. Тому люди ривка почуваються неробами в товаристві людей лінійного типу, що й приносить їм певний дискомфорт.

Вважається, що ідеальний колектив для таких людей – це 2-3 працівника. Поруч з ними людина ривка не почуватиметься ізольованою від колективу, і концентрація залишиться на високому рівні.

Швидко втрачається інтерес до вирішеної проблеми

Ще одна ознака людини ривка – після розв’язання складної проблеми до неї втрачається інтерес. А навіщо їй і далі приділяти час та увагу, якщо потрібна ідея вже прийшла в голову? Хоча це ще не кінець роботи, але людина ривка вважатиме, що свою справу вона зробила. Тому таким людям добре працювати в колективі, який складається з 2-3 людей: подальша реалізація переходить до його колег, людей лінійного типу.

І найголовніше – наявність серйозного результату

І найважливіша ознака людей ривка – це наявність результату. Хтось впорається з поставленим завданням швидше, хтось – повільніше, але результат в будь-якому випадку буде. Що може порадити Jobs.ua роботодавцям? Якщо ви вважаєте, що у вашому колективі є подібний працівник, поставте йому завдання і спостерігайте за процесом звіддаля. Якщо перед вами дійсно людина ривка – результат не забариться.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх