Автор этой теории, Маслоу (Maslow), предположил, что, когда удовлетворены потребности одного уровня, насущным становится другой, более высокий уровень потребностей. Это похоже на восхождение по ступеням: физиологические потребности; потребность в безопасности; социальные потребности; потребность в признании; потребность в самоактуализации.
Советы руководителю по удовлетворению такой сложной категории потребностей как социальные:
Вдохновляйте сотрудников на создание групп и команд такими действиями:
· Разрешайте одной и той же группе людей постоянно работать вместе
· Для аналогичной работы введите одинаковые названия позиций, чтобы люди могли опознавать друг друга по принадлежности к одной профессии
· Введите одинаковую или похожую униформу
· Поощряйте группу людей к совместным перерывам в работе, чтобы облегчить и укрепить их связи и взаимодействие
· Создавайте такие условия, чтобы сотрудники могли взаимодействовать друг с другом во время работы
· Позволяйте каждой группе отличаться от других групп
· Устраивайте регулярные оперативные встречи, чтобы люди могли обмениваться профессиональной информацией
· Проводите командные совещания, чтобы обсуждать общие проблемы
· Организовывайте производственные собрания команды, на которых все сотрудники могут внести вклад в обсуждение профессиональных проблем.
Источник: HR-zone
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.