Закінчується потрохи період відпусток. Це означає, що треба поспішити тим, хто ще не встиг скористатися своїм заслугованим відпочинком, а тим хто скористався — повертатися на свої робочі місця. Не всім вдається легко і швидко адаптуватися після відпустки, а саме від цього залежить ваше повернення до робочих справ та швидкість їх виконання. Ця стаття саме про те, як швидко повернутися до справ та навести порядок після відсутності у відпустці.
Отже, ви перший день на роботі, але не знаєте з чого почати. В перший день виходу на роботу з відпустки візьміть на себе виконання трьох завдань: забрати справи назад у тих, хто виконував роботу за вас на цей період, ввійти в їх курс; обговорити подальшу роботу і цілі вашої роботи з керівником, спланувати власну діяльність; підготуватися та налаштуватися на виконання роботи.
Три завдання на перший день — не так вже й клопітно, але важко уявити, де підстерігають вас труднощі. Тому намагайтесь працювати в середньому темпі та не відкладати справи на потім.
Почніть роботу з обговорення ваших справ з тим, кому ви їх передали у виконання в період вашої відсутності. Обговоріть з якими труднощами виконавець зіткнувся, в яких завданнях він просунувся, та яких результатів досяг, обговоріть чи вже відзвітовано за їх результатами керівникові. Якщо звітування ще не було, то обов’язково прикличте керівника на обговорення за результатами.
З керівником оговоріть вашу подальшу роботу над цими завданнями. Можливо вони виконані в повній мірі й ви готові взяти нові, а можливо їх потрібно довести до логічного кінця. Запитайте у керівника про подальші цілі вашої діяльності. Можливо, настав час змінити курс та обговорити подальший шлях вашого професійного розвитку. На цьому етапі краще одразу спланувати свою роботу на пів року, місяць, найближчий тиждень, перші дні.
Коли будете точно знати куди рухаєтеся далі та які завдання стоять перед вами на найближчі дні, налаштуйтеся позитивно на виконання роботи. Перевірте, чи все у вас є під рукою для комфортної роботи. Чи готові ви морально виконувати нові завдання та працювати в колективі. Час відпочинку закінчився. Настав час досягати нові вершини.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!