Закінчується потрохи період відпусток. Це означає, що треба поспішити тим, хто ще не встиг скористатися своїм заслугованим відпочинком, а тим хто скористався — повертатися на свої робочі місця. Не всім вдається легко і швидко адаптуватися після відпустки, а саме від цього залежить ваше повернення до робочих справ та швидкість їх виконання. Ця стаття саме про те, як швидко повернутися до справ та навести порядок після відсутності у відпустці.
Отже, ви перший день на роботі, але не знаєте з чого почати. В перший день виходу на роботу з відпустки візьміть на себе виконання трьох завдань: забрати справи назад у тих, хто виконував роботу за вас на цей період, ввійти в їх курс; обговорити подальшу роботу і цілі вашої роботи з керівником, спланувати власну діяльність; підготуватися та налаштуватися на виконання роботи.
Три завдання на перший день — не так вже й клопітно, але важко уявити, де підстерігають вас труднощі. Тому намагайтесь працювати в середньому темпі та не відкладати справи на потім.
Почніть роботу з обговорення ваших справ з тим, кому ви їх передали у виконання в період вашої відсутності. Обговоріть з якими труднощами виконавець зіткнувся, в яких завданнях він просунувся, та яких результатів досяг, обговоріть чи вже відзвітовано за їх результатами керівникові. Якщо звітування ще не було, то обов’язково прикличте керівника на обговорення за результатами.
З керівником оговоріть вашу подальшу роботу над цими завданнями. Можливо вони виконані в повній мірі й ви готові взяти нові, а можливо їх потрібно довести до логічного кінця. Запитайте у керівника про подальші цілі вашої діяльності. Можливо, настав час змінити курс та обговорити подальший шлях вашого професійного розвитку. На цьому етапі краще одразу спланувати свою роботу на пів року, місяць, найближчий тиждень, перші дні.
Коли будете точно знати куди рухаєтеся далі та які завдання стоять перед вами на найближчі дні, налаштуйтеся позитивно на виконання роботи. Перевірте, чи все у вас є під рукою для комфортної роботи. Чи готові ви морально виконувати нові завдання та працювати в колективі. Час відпочинку закінчився. Настав час досягати нові вершини.
У цьому матеріалі вашій увазі пропонується цікава й подекуди драматична історія злету й занепаду нідерландських техно піонерів, які змінили ландшафт сучасної цивілізації.
Розбираємося, які перспективи пропонує професія психолога в Україні у 2025 році.
Метод Pomodoro допомагає ефективно розподіляти час між робочими завданнями. Сьогодні розберемо «на кісточки» ті можливості, які пропонує ця чудова техніка тайм-менеджменту для ефективного виконання завдань і зосередженої праці.
Якщо кар’єра не рухається, можливо, ви щось робите не так? Причини бувають різні, тому давайте проаналізуємо, якими порадами скористатися, щоб досягати успіху в кар’єрі.
На етапі працевлаштування пошукач може передумати влаштовуватися в конкретну компанію. Як відмовити роботодавцю, сказати «ні» професійно? З’ясовуємо разом з Jobs.ua.