В основі нелюбові роботодавців до працівників, яким за п’ятдесят, лежить багато міфів та стереотипів. Чимало людей вважають, що люди старшого віку менш творчо мислять, а компанії, в яких працює молодь, швидше досягнуть успіху. Та чи насправді це так? В цій статті від порталу з працевлаштування Jobs.ua спробуємо розвінчати найпоширеніші стереотипи про працівників, яким за 50+.
Люди, яким за п’ятдесят, народилися в зовсім інші часи. Проте це не означає, що у всіх людей старшого віку спостерігається суцільний страх перед сучасними технологіями. Проблема радше в багатьох інших моментах – якщо для підлітка наявність дорогого смартфону є великою самоціллю, то для людей, яким за 50+, аж ніяк ні. Але ж дорогий смартфон – це й більше можливостей, чи не так? І при роботі з відео, та й з іншими додатками теж, бо ж молодь не лише для ігор купує собі дорогі смартфони.
Багато роботодавців воліють не брати на роботу людей старшого віку, бо вважають, що вони зловживатимуть лікарняними. Безумовно, старші люди в більшій зоні ризику, якщо говоримо про віруси чи інфекційні захворювання. Але хворіють всі, і серед молоді теж є люди зі зниженим імунітетом чи супутніми хворобами. Беручи молоду людину на роботу, ви теж не знаєте, наскільки часто вона братиме лікарняні, щоб підлікувати здоров’я.
Насправді «тупити з навчанням» може людина будь-якого віку. Це залежить більше від вміння організовувати себе, від дисципліни і графіку навчання. Якщо маємо умовно двох кандидатів, молодого і старшого віку, з навчанням краще впорається той, хто має більше мотивації, краще володіє собою і своїм часом.
Комунікація в колективі більше залежить від типу особистості, характеру та комунікаційних навичок. Інша річ, коли молоді співробітники закриваються від старшого колеги, не бажають з ним спілкуватися, уникають його. Ось так і беруться хибні уявлення та найпоширеніші стереотипи про працівників, яким за п’ятдесят.
Звичайно, в старшому віці вже не так багато енергії та бадьорості. Але працівники старшого віку можуть частково нівелювати це завдяки досвіду і життєвого багажу знань, якого в молодих людей ще немає. Безумовно, кар’єру в такому віці будувати складніше, ніж коли тобі вісімнадцять чи двадцять років. Але на мотивацію до роботи впливає не лише бажання будувати успішну кар’єру, а й наявність комфортних умов праці і гідна зарплата. Особливо якщо говоримо в контексті наших реалій.
Будемо відвертими, з цим пунктом можна частково погодитися. Сучасна молодь через тридцять-сорок років теж буде більше тяжіти в бік консервативності, бо це відчуття все-таки більше проявляється в зрілому віці. По суті, консервативність – це прагнення до певної стабільності та усталених норм, але про яку стабільність та усталені норми можна говорити в наш час, коли все настільки стрімко змінюється, що якщо хочете лишатися на одному місці, треба бігти, а не йти.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.