Не кожен з нас може залишити емоції вдома і прийти на роботу стриманим і безпристрасним, не реагуючи впродовж дня на пліткування колег, недоречні жарти чи підколи. Безумовно, якщо у вас видався хороший день, реагувати на неадекватних колег не так уже й складно. Але що робити, якщо день не заладився з самого ранку, і негативні емоції так і розпирають? Пропонуємо з’ясувати разом із Jobs.ua, як не давати своєму негативу розгулятися на робочому місці.
Перш ніж зриватися на колезі, поставте собі це важливе питання. Якщо вас переповнюють негативні емоції, найімовірніше, ви одразу відповісте, що причина в іншій людині. Але чи дійсно це так? Як би не хотілося цього визнавати, але винні, як правило, обидва. Адже кожен із нас іноді сердиться чи лінується, тому інші колеги теж можуть бути невдоволені вашою роботою чи поведінкою.
Тому перш ніж злитися на колегу, подумайте ось над чим: можливо, саме ваші дії призвели до конфлікту? Ви сказали щось негарне людині і одразу ж забули про це, а колега взяв ваші слова близько до серця; можливо, ви зробили ще щось неприйнятне, що викликало в нього неприязнь. Важливо пам’ятати, що в колективі не повинні культивуватися особисті образи, бо про який професіоналізм тоді можна говорити? Коли нас переповнює негатив, ми схильні припускатися однієї критично важливої помилки – ми ставимо знак рівності між промахами колеги і його особистістю. Наприклад, ваш колега часто спізнюється на роботу. Ви про себе вирішили, що він просто лінива людина, але не знаєте, що йому потрібно щодня долати довгий шлях на роботу, а по дорозі ще дитину до дитсадка завезти. Знаючи це, вже складніше буде назвати цю людину лінивою, чи не так?
Розвивати емпатію необхідно з багатьох причин: приміром, ви навчитеся ставити себе на місце іншої людини. Якщо вас дратує колега, який затягує із поданням фінансового звіту, подумайте ось над чим – можливо, в людини сімейні проблеми, вона не може виспатися нормально, вона перегоріла і тому не встигає все робити вчасно. Так, можна дратуватися і злитися на нього, але не забувайте, що в скрутну ситуацію може втрапити кожен з нас.
Навчившись глибше зазирати в ситуацію, ми не зможемо налагодити життя інших людей – це правда. Але ми зможемо переглянути свої взаємини з цим колегою, і ставитися терпиміше до його промахів. Зауважте, полюбити його як свого брата чи подружитися з ним назавжди не вимагається. А навчитися проявляти повагу у спілкуванні чи хоча б стримано поводитися з тими колегами, які нам неприємні – цілком реальне завдання.
Навчитися пропускати повз вуха критичні зауваження чи «колючі» жарти, не реагуючи на них – це безцінна навичка, якою повинен володіти професіонал своєї справи. Цьому вмінню ви не навчитеся на тренінгах чи курсах, цьому можна навчитися тільки в реальних ситуаціях. Тому якщо вас хтось дратує, глибоко подихайте, заспокойтеся і сконцентруйтеся на роботі. А наприкінці дня ви вже й не згадаєте за той дратівливий випадок, а якщо й згадаєте, він уже не матиме такого важливого значення.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.