Співбесіда – специфічна розмова. Й, незважаючи на те, що усі рекомендації кажуть про «безумовну відвертість» кандидата перед рекрутером, Jobs.ua нагадує, що існують аспекти про які треба розповідати обережно або зовсім не торкатися цих «слизьких тем».
Наприклад, відверте зізнання про те, що вам вкрай потрібні гроші, скоріше за все, буде розцінене співрозмовником, як натяк на те, що кандидату не так важливо, чим займається компанія та скільки часу він зможе співпрацювати з нею, як те, що роботодавець пропонує гідну зарплатню, що влаштовує «на цей час» шукача.
Звичайно, таке враження вряд чи стане «плюсом» для того, хто шукає роботу. Тому, не слід окремо акцентувати увагу на те, що інші аспекти та принципи за якими живе компанія роботодавець вам не цікаві. Якщо, фінансове питання й дійсно, головне для вас, можливо краще буде пошукати роботодавця, який також байдужий до усіх подібних нюансів та шукає персонал для будь-якої, в сенсі термінів, роботи на нього.
Навіть, коли вас спіймали на «потребі грошей», завжди можна погодитися з тим, що цей аспект дуже важливий у вашому житті. При цьому, краще додати, що вас також, дуже цікавить й атмосфера, що склалася у колективі, й можливість кар’єрного зростання, яке надає керівництво.
Не слід казати поганого й про свою попередню роботу. Навіть, якщо керівництво покинутої вами компанії, було й справді «жахливим», розповідь про це незнайомому рекрутеру, стане для вас справжнім вироком. Людині, на справді, байдуже, які особисті проблеми спонукали шукача до пошуків, але така подача інформації про попередніх роботодавців, обумовлює й те, що про наступних, людина буде висловлюватися таким самим чином у разі виникнення будь-яких суперечок.
Навіть, коли вас під час розмови, буквально, спонукають на подібну відвертість, краще подати це як особисті непорозуміння із керівництвом чи цілком різні точки зору на вашу роботу, не вдаючись до конкретики та відходячи від можливих неприємних епітетів в його адресу.
Ще одним негативним фактором на співбесіді може стати відверте демонстрування вашої необізнаності. Так, чесне «не знаю» у якості відповіді на конкретні запитання, навіть ті, що напряму не стосуються вашої професійної діяльності, може бути інтерпретоване як невпевненість кандидата у власних силах або показник його неспроможності правильно реагувати на складні ситуації. Тому, навіть коли ви дійсно не знаєте відповіді на запитання, краще все ж таки спробувати відповісти, починаючи свою відповідь із фрази на кшталт «я вважаю» або «можливо». Тоді, навіть помилившись, ви не будете сприйняті як боягуз чи невдахо, а вашу помилку вам, навіть, можуть й простити.
Боятися співбесіди не має сенсу – бо це невід’ємна частина вашого працевлаштування. Проте, гарно підготувавшись до інтерв’ю, ви зможете уникнути багатьох запитань, які будуть не зручними для вас або мати приховану загрозу для вдалого проходження далі.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.