UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Необхідна "неправда" під час співбесіди

Необхідна "неправда" під час співбесіди

12.08.2019 421Автор: Олександр Мавлідінов
Необхідна "неправда" під час співбесіди

Необхідна "неправда" під час співбесіди

12.08.2019     421Автор: 

Співбесіда – специфічна розмова. Й, незважаючи на те, що усі рекомендації кажуть про «безумовну відвертість» кандидата перед рекрутером, Jobs.ua нагадує, що існують аспекти про які треба розповідати обережно або зовсім не торкатися цих «слизьких тем».

Наприклад, відверте зізнання про те, що вам вкрай потрібні гроші, скоріше за все, буде розцінене співрозмовником, як натяк на те, що кандидату не так важливо, чим займається компанія та скільки часу він зможе співпрацювати з нею, як те, що роботодавець пропонує гідну зарплатню, що влаштовує «на цей час» шукача.

Звичайно, таке враження вряд чи стане «плюсом» для того, хто шукає роботу. Тому, не слід окремо акцентувати увагу на те, що інші аспекти та принципи за якими живе компанія роботодавець вам не цікаві. Якщо, фінансове питання й дійсно, головне для вас, можливо краще буде пошукати роботодавця, який також байдужий до усіх подібних нюансів та шукає персонал для будь-якої, в сенсі термінів, роботи на нього.

Навіть, коли вас спіймали на «потребі грошей», завжди можна погодитися з тим, що цей аспект дуже важливий у вашому житті. При цьому, краще додати, що вас також, дуже цікавить й атмосфера, що склалася у колективі, й можливість кар’єрного зростання, яке надає керівництво.

Не слід казати поганого й про свою попередню роботу. Навіть, якщо керівництво покинутої вами компанії, було й справді «жахливим», розповідь про це незнайомому рекрутеру, стане для вас справжнім вироком. Людині, на справді, байдуже, які особисті проблеми спонукали шукача до пошуків, але така подача інформації про попередніх роботодавців, обумовлює й те, що про наступних, людина буде висловлюватися таким самим чином у разі виникнення будь-яких суперечок.

Навіть, коли вас під час розмови, буквально, спонукають на подібну відвертість, краще подати це як особисті непорозуміння із керівництвом чи цілком різні точки зору на вашу роботу, не вдаючись до конкретики та відходячи від можливих неприємних епітетів в його адресу.

Ще одним негативним фактором на співбесіді може стати відверте демонстрування вашої необізнаності. Так, чесне «не знаю» у якості відповіді на конкретні запитання, навіть ті, що напряму не стосуються вашої професійної діяльності, може бути інтерпретоване як невпевненість кандидата у власних силах або показник його неспроможності правильно реагувати на складні ситуації. Тому, навіть коли ви дійсно не знаєте відповіді на запитання, краще все ж таки спробувати відповісти, починаючи свою відповідь із фрази на кшталт «я вважаю» або «можливо». Тоді, навіть помилившись, ви не будете сприйняті як боягуз чи невдахо, а вашу помилку вам, навіть, можуть й простити.

Боятися співбесіди не має сенсу – бо це невід’ємна частина вашого працевлаштування. Проте, гарно підготувавшись до інтерв’ю, ви зможете уникнути багатьох запитань, які будуть не зручними для вас або мати приховану загрозу для вдалого проходження далі.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Вгору