Пошук роботи — важкий момент у житті кожної людини. Процес спілкування з рекрутером викликає емоційну напругу, що, безсумнівно, позначається на результатах. У такому стані мова вашого тіла викаже невпевненість у собі, що знизить шанси на
На співбесіді головне для кандидата — показати свої найкращі сторони. Важливо не тільки правильно відповідати на запитання роботодавця, а й створювати позитивне враження про себе шляхом невербального спілкування. Тому потрібно стежити за своїми жестами та позами, демонструючи впевненість у собі. Як же цього домогтися?
Найбільш важко проходить спілкування зі співрозмовником в замкнутих людей. Навіть таким особистостям слід максимально використати шанс отримати хорошу роботу. Не варто бути сором'язливим і довго думати, відповідаючи на питання. Стриманість — непогана риса, проте все повинно мати міру. Замкнутим людям варто ретельно продумати лінію поведінки на співбесіді й намагатися не виказувати свій страх або сором’язливість через неусвідомлені жести та міміку під час спілкування.
У компанійських людей спілкування відбувається легко й невибагливо. Вони відкрито ведуть бесіду й отримують від цього задоволення. Однак надмірна товариськість під час співбесіди може зіграти проти вас. Відсутність контролю над мовою тіла може продемонструвати ті якості, які не підходять для пропонованої посади. Рекрутеру швидше за все не сподобається надмірна напористість, і він прийме рішення не на вашу користь.
Перед тим, як вирушати на співбесіду, потрібно провести роботу над собою: ретельно продумати гардероб, зачіску, зробити манікюр. Зовнішній вигляд претендента на посаду грає велику роль, оскільки працедавці не хочуть наймати співробітника, який не вміє стежити за своєю зовнішністю.
Успішні люди домоглися результатів внаслідок того, що навчилися повністю контролювати себе, зокрема з невербального боку. Для цього потрібно виконати велику роботу, навчитися гарних манер, культурі спілкування.
Як показати себе з найкращого боку на співбесіді:
Успішно зарекомендувати себе на співбесіді цілком реально. Але треба ретельно підготуватися. Важливо контролювати надлишкові емоції й навчитися стежити за кожним своїм рухом. Однак зайва скутість також буде сприйнята негативно. Поводьтеся природно й невимушено, але дотримуючись рамок культури поведінки — тоді вам вдасться залишити про себе гарне враження.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.