Пошук роботи — важкий момент у житті кожної людини. Процес спілкування з рекрутером викликає емоційну напругу, що, безсумнівно, позначається на результатах. У такому стані мова вашого тіла викаже невпевненість у собі, що знизить шанси на
На співбесіді головне для кандидата — показати свої найкращі сторони. Важливо не тільки правильно відповідати на запитання роботодавця, а й створювати позитивне враження про себе шляхом невербального спілкування. Тому потрібно стежити за своїми жестами та позами, демонструючи впевненість у собі. Як же цього домогтися?
Найбільш важко проходить спілкування зі співрозмовником в замкнутих людей. Навіть таким особистостям слід максимально використати шанс отримати хорошу роботу. Не варто бути сором'язливим і довго думати, відповідаючи на питання. Стриманість — непогана риса, проте все повинно мати міру. Замкнутим людям варто ретельно продумати лінію поведінки на співбесіді й намагатися не виказувати свій страх або сором’язливість через неусвідомлені жести та міміку під час спілкування.
У компанійських людей спілкування відбувається легко й невибагливо. Вони відкрито ведуть бесіду й отримують від цього задоволення. Однак надмірна товариськість під час співбесіди може зіграти проти вас. Відсутність контролю над мовою тіла може продемонструвати ті якості, які не підходять для пропонованої посади. Рекрутеру швидше за все не сподобається надмірна напористість, і він прийме рішення не на вашу користь.
Перед тим, як вирушати на співбесіду, потрібно провести роботу над собою: ретельно продумати гардероб, зачіску, зробити манікюр. Зовнішній вигляд претендента на посаду грає велику роль, оскільки працедавці не хочуть наймати співробітника, який не вміє стежити за своєю зовнішністю.
Успішні люди домоглися результатів внаслідок того, що навчилися повністю контролювати себе, зокрема з невербального боку. Для цього потрібно виконати велику роботу, навчитися гарних манер, культурі спілкування.
Як показати себе з найкращого боку на співбесіді:
Успішно зарекомендувати себе на співбесіді цілком реально. Але треба ретельно підготуватися. Важливо контролювати надлишкові емоції й навчитися стежити за кожним своїм рухом. Однак зайва скутість також буде сприйнята негативно. Поводьтеся природно й невимушено, але дотримуючись рамок культури поведінки — тоді вам вдасться залишити про себе гарне враження.
В статті ділимося порадами, в яких сферах діяльності розвивати справу, щоб зацікавити своїм продуктом чи послугами людей, чиї статки вимірюються мільйонами доларів. Мільйонами як мінімум.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.