Пошук роботи — важкий момент у житті кожної людини. Процес спілкування з рекрутером викликає емоційну напругу, що, безсумнівно, позначається на результатах. У такому стані мова вашого тіла викаже невпевненість у собі, що знизить шанси на
На співбесіді головне для кандидата — показати свої найкращі сторони. Важливо не тільки правильно відповідати на запитання роботодавця, а й створювати позитивне враження про себе шляхом невербального спілкування. Тому потрібно стежити за своїми жестами та позами, демонструючи впевненість у собі. Як же цього домогтися?
Найбільш важко проходить спілкування зі співрозмовником в замкнутих людей. Навіть таким особистостям слід максимально використати шанс отримати хорошу роботу. Не варто бути сором'язливим і довго думати, відповідаючи на питання. Стриманість — непогана риса, проте все повинно мати міру. Замкнутим людям варто ретельно продумати лінію поведінки на співбесіді й намагатися не виказувати свій страх або сором’язливість через неусвідомлені жести та міміку під час спілкування.
У компанійських людей спілкування відбувається легко й невибагливо. Вони відкрито ведуть бесіду й отримують від цього задоволення. Однак надмірна товариськість під час співбесіди може зіграти проти вас. Відсутність контролю над мовою тіла може продемонструвати ті якості, які не підходять для пропонованої посади. Рекрутеру швидше за все не сподобається надмірна напористість, і він прийме рішення не на вашу користь.
Перед тим, як вирушати на співбесіду, потрібно провести роботу над собою: ретельно продумати гардероб, зачіску, зробити манікюр. Зовнішній вигляд претендента на посаду грає велику роль, оскільки працедавці не хочуть наймати співробітника, який не вміє стежити за своєю зовнішністю.
Успішні люди домоглися результатів внаслідок того, що навчилися повністю контролювати себе, зокрема з невербального боку. Для цього потрібно виконати велику роботу, навчитися гарних манер, культурі спілкування.
Як показати себе з найкращого боку на співбесіді:
Успішно зарекомендувати себе на співбесіді цілком реально. Але треба ретельно підготуватися. Важливо контролювати надлишкові емоції й навчитися стежити за кожним своїм рухом. Однак зайва скутість також буде сприйнята негативно. Поводьтеся природно й невимушено, але дотримуючись рамок культури поведінки — тоді вам вдасться залишити про себе гарне враження.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.