Пошук роботи — важкий момент у житті кожної людини. Процес спілкування з рекрутером викликає емоційну напругу, що, безсумнівно, позначається на результатах. У такому стані мова вашого тіла викаже невпевненість у собі, що знизить шанси на
На співбесіді головне для кандидата — показати свої найкращі сторони. Важливо не тільки правильно відповідати на запитання роботодавця, а й створювати позитивне враження про себе шляхом невербального спілкування. Тому потрібно стежити за своїми жестами та позами, демонструючи впевненість у собі. Як же цього домогтися?
Найбільш важко проходить спілкування зі співрозмовником в замкнутих людей. Навіть таким особистостям слід максимально використати шанс отримати хорошу роботу. Не варто бути сором'язливим і довго думати, відповідаючи на питання. Стриманість — непогана риса, проте все повинно мати міру. Замкнутим людям варто ретельно продумати лінію поведінки на співбесіді й намагатися не виказувати свій страх або сором’язливість через неусвідомлені жести та міміку під час спілкування.
У компанійських людей спілкування відбувається легко й невибагливо. Вони відкрито ведуть бесіду й отримують від цього задоволення. Однак надмірна товариськість під час співбесіди може зіграти проти вас. Відсутність контролю над мовою тіла може продемонструвати ті якості, які не підходять для пропонованої посади. Рекрутеру швидше за все не сподобається надмірна напористість, і він прийме рішення не на вашу користь.
Перед тим, як вирушати на співбесіду, потрібно провести роботу над собою: ретельно продумати гардероб, зачіску, зробити манікюр. Зовнішній вигляд претендента на посаду грає велику роль, оскільки працедавці не хочуть наймати співробітника, який не вміє стежити за своєю зовнішністю.
Успішні люди домоглися результатів внаслідок того, що навчилися повністю контролювати себе, зокрема з невербального боку. Для цього потрібно виконати велику роботу, навчитися гарних манер, культурі спілкування.
Як показати себе з найкращого боку на співбесіді:
Успішно зарекомендувати себе на співбесіді цілком реально. Але треба ретельно підготуватися. Важливо контролювати надлишкові емоції й навчитися стежити за кожним своїм рухом. Однак зайва скутість також буде сприйнята негативно. Поводьтеся природно й невимушено, але дотримуючись рамок культури поведінки — тоді вам вдасться залишити про себе гарне враження.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».