Хороша атмосфера в колективі, безперечно, впливає на показники роботи команди. Але завжди є нюанси, і криються вони в людській психології. Навіть якщо ви поводитеся практично ідеально на робочому місці, ввічливо спілкуєтеся з колегами – це ще не гарантує, що ви отримаєте у відповідь те ж саме. Чому так? Пропонуємо з’ясувати разом із Jobs.ua, які неявні причини можуть спонукати інших працівників ставитися до вас неприязно.
Ставити питання колегам, щось у них розпитувати – тут немає нічого такого, що могло б викликати неприязнь у ваш бік. Але це тільки за умови, коли обмін питаннями відбувається в однаковій мірі. Але коли несвідомо влаштовувати колегам постійні допити, засипаючи недоречними питаннями – будьте певні, така набридливість не всім припаде до смаку. Щоб уникнути таких ситуацій, пам’ятаємо про одну чудові істину: перш ніж ставити питання, подумайте, чи дійсно треба це запитувати. Якщо потреби в цьому питанні немає, краще не марнувати робочий час колеги і свій власний.
Для деякої категорії людей можуть минути цілі роки, поки вони збагнуть це. Бути надто хорошими та зручними для колег ще не означає, що вас приймуть з відкритими обіймами. Але тут вступає в дію зворотній принцип: інші працівники можуть думати про себе гірше, працюючи пліч-о-пліч заледве не з ідеалом людської моралі. Також хтось може вирішити з колег, що ви поводитеся так тому, що хочете швидко просунутися по службі чи отримати надбавку до зарплати.
Ваша відвертість та чесність є хорошою запорукою того, що колеги зможуть вам довіряти. Але якщо говорити про ситуацію, коли ви потрапили в новий колектив і ледве не з першого дня починаєте ділитися надто відвертими історіями із життя – не чекайте, що така поведінка викличе приязнь в інших працівників. Краще поговорити на нейтральні теми, а не обговорювати свої хвороби, дивацтва чи ділитися надто відвертими історіями.
Звичайно, досить дивно очікувати симпатію від колеги, до якого ви самі не відчуваєте приязнь. Як уникнути цього? Не забувайте цікавитися в інших працівників, як минув їхній день, які в них плани на вихідні і т.д. Звичайно, нав’язливість не потрібно демонструвати, як і ставити надто багато питань, які можуть видатися колезі недоречними.
Як не дивно, слабке стискання руки може свідчити про вашу невпевненість у собі. А невпевнена в собі людина швидше викличе неприязнь, а не симпатію. Звісно, хтось із колег не зверне на це увагу, а хтось – ще й як зверне. Тому потурбуйтеся про те, щоб потиск вашої руки був міцним і впевненим.
Звичайно, ці поради спрацюють не у всіх ситуаціях, бо всі ми різні люди. Але дотримуючись певних норм в спілкуванні, значно зростає вірогідність того, що ви не викличете в своїх колег неприязнь. А які б ви назвали звички, що можуть викликати в інших співробітників негативну реакцію?
Для наших Кращих Роботодавців!
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.
Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!
Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.
Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.