Хороша атмосфера в колективі, безперечно, впливає на показники роботи команди. Але завжди є нюанси, і криються вони в людській психології. Навіть якщо ви поводитеся практично ідеально на робочому місці, ввічливо спілкуєтеся з колегами – це ще не гарантує, що ви отримаєте у відповідь те ж саме. Чому так? Пропонуємо з’ясувати разом із Jobs.ua, які неявні причини можуть спонукати інших працівників ставитися до вас неприязно.
Ставити питання колегам, щось у них розпитувати – тут немає нічого такого, що могло б викликати неприязнь у ваш бік. Але це тільки за умови, коли обмін питаннями відбувається в однаковій мірі. Але коли несвідомо влаштовувати колегам постійні допити, засипаючи недоречними питаннями – будьте певні, така набридливість не всім припаде до смаку. Щоб уникнути таких ситуацій, пам’ятаємо про одну чудові істину: перш ніж ставити питання, подумайте, чи дійсно треба це запитувати. Якщо потреби в цьому питанні немає, краще не марнувати робочий час колеги і свій власний.
Для деякої категорії людей можуть минути цілі роки, поки вони збагнуть це. Бути надто хорошими та зручними для колег ще не означає, що вас приймуть з відкритими обіймами. Але тут вступає в дію зворотній принцип: інші працівники можуть думати про себе гірше, працюючи пліч-о-пліч заледве не з ідеалом людської моралі. Також хтось може вирішити з колег, що ви поводитеся так тому, що хочете швидко просунутися по службі чи отримати надбавку до зарплати.
Ваша відвертість та чесність є хорошою запорукою того, що колеги зможуть вам довіряти. Але якщо говорити про ситуацію, коли ви потрапили в новий колектив і ледве не з першого дня починаєте ділитися надто відвертими історіями із життя – не чекайте, що така поведінка викличе приязнь в інших працівників. Краще поговорити на нейтральні теми, а не обговорювати свої хвороби, дивацтва чи ділитися надто відвертими історіями.
Звичайно, досить дивно очікувати симпатію від колеги, до якого ви самі не відчуваєте приязнь. Як уникнути цього? Не забувайте цікавитися в інших працівників, як минув їхній день, які в них плани на вихідні і т.д. Звичайно, нав’язливість не потрібно демонструвати, як і ставити надто багато питань, які можуть видатися колезі недоречними.
Як не дивно, слабке стискання руки може свідчити про вашу невпевненість у собі. А невпевнена в собі людина швидше викличе неприязнь, а не симпатію. Звісно, хтось із колег не зверне на це увагу, а хтось – ще й як зверне. Тому потурбуйтеся про те, щоб потиск вашої руки був міцним і впевненим.
Звичайно, ці поради спрацюють не у всіх ситуаціях, бо всі ми різні люди. Але дотримуючись певних норм в спілкуванні, значно зростає вірогідність того, що ви не викличете в своїх колег неприязнь. А які б ви назвали звички, що можуть викликати в інших співробітників негативну реакцію?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.