UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Неявні причини, які можуть викликати у ваших колег неприязнь

Неявні причини, які можуть викликати у ваших колег неприязнь

12.09.2022 304
Неявні причини, які можуть викликати у ваших колег неприязнь

Неявні причини, які можуть викликати у ваших колег неприязнь

12.09.2022     304

Хороша атмосфера в колективі, безперечно, впливає на показники роботи команди. Але завжди є нюанси, і криються вони в людській психології. Навіть якщо ви поводитеся практично ідеально на робочому місці, ввічливо спілкуєтеся з колегами – це ще не гарантує, що ви отримаєте у відповідь те ж саме. Чому так? Пропонуємо з’ясувати разом із Jobs.ua, які неявні причини можуть спонукати інших працівників ставитися до вас неприязно.

Ви любите ставити багато питань

Ставити питання колегам, щось у них розпитувати – тут немає нічого такого, що могло б викликати неприязнь у ваш бік. Але це тільки за умови, коли обмін питаннями відбувається в однаковій мірі. Але коли несвідомо влаштовувати колегам постійні допити, засипаючи недоречними питаннями – будьте певні, така набридливість не всім припаде до смаку. Щоб уникнути таких ситуацій, пам’ятаємо про одну чудові істину: перш ніж ставити питання, подумайте, чи дійсно треба це запитувати. Якщо потреби в цьому питанні немає, краще не марнувати робочий час колеги і свій власний.

Ви занадто хороші для оточуючих

Для деякої категорії людей можуть минути цілі роки, поки вони збагнуть це. Бути надто хорошими та зручними для колег ще не означає, що вас приймуть з відкритими обіймами. Але тут вступає в дію зворотній принцип: інші працівники можуть думати про себе гірше, працюючи пліч-о-пліч заледве не з ідеалом людської моралі. Також хтось може вирішити з колег, що ви поводитеся так тому, що хочете швидко просунутися по службі чи отримати надбавку до зарплати.

Забагато відвертості на початку спілкування

Ваша відвертість та чесність є хорошою запорукою того, що колеги зможуть вам довіряти. Але якщо говорити про ситуацію, коли ви потрапили в новий колектив і ледве не з першого дня починаєте ділитися надто відвертими історіями із життя – не чекайте, що така поведінка викличе приязнь в інших працівників. Краще поговорити на нейтральні теми, а не обговорювати свої хвороби, дивацтва чи ділитися надто відвертими історіями.

Відсутність симпатії з вашого боку

Звичайно, досить дивно очікувати симпатію від колеги, до якого ви самі не відчуваєте приязнь. Як уникнути цього? Не забувайте цікавитися в інших працівників, як минув їхній день, які в них плани на вихідні і т.д. Звичайно, нав’язливість не потрібно демонструвати, як і ставити надто багато питань, які можуть видатися колезі недоречними.

Слабкий потиск руки

Як не дивно, слабке стискання руки може свідчити про вашу невпевненість у собі. А невпевнена в собі людина швидше викличе неприязнь, а не симпатію. Звісно, хтось із колег не зверне на це увагу, а хтось – ще й як зверне. Тому потурбуйтеся про те, щоб потиск вашої руки був міцним і впевненим.

Звичайно, ці поради спрацюють не у всіх ситуаціях, бо всі ми різні люди. Але дотримуючись певних норм в спілкуванні, значно зростає вірогідність того, що ви не викличете в своїх колег неприязнь. А які б ви назвали звички, що можуть викликати в інших співробітників негативну реакцію?

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору