Хороша атмосфера в колективі, безперечно, впливає на показники роботи команди. Але завжди є нюанси, і криються вони в людській психології. Навіть якщо ви поводитеся практично ідеально на робочому місці, ввічливо спілкуєтеся з колегами – це ще не гарантує, що ви отримаєте у відповідь те ж саме. Чому так? Пропонуємо з’ясувати разом із Jobs.ua, які неявні причини можуть спонукати інших працівників ставитися до вас неприязно.
Ставити питання колегам, щось у них розпитувати – тут немає нічого такого, що могло б викликати неприязнь у ваш бік. Але це тільки за умови, коли обмін питаннями відбувається в однаковій мірі. Але коли несвідомо влаштовувати колегам постійні допити, засипаючи недоречними питаннями – будьте певні, така набридливість не всім припаде до смаку. Щоб уникнути таких ситуацій, пам’ятаємо про одну чудові істину: перш ніж ставити питання, подумайте, чи дійсно треба це запитувати. Якщо потреби в цьому питанні немає, краще не марнувати робочий час колеги і свій власний.
Для деякої категорії людей можуть минути цілі роки, поки вони збагнуть це. Бути надто хорошими та зручними для колег ще не означає, що вас приймуть з відкритими обіймами. Але тут вступає в дію зворотній принцип: інші працівники можуть думати про себе гірше, працюючи пліч-о-пліч заледве не з ідеалом людської моралі. Також хтось може вирішити з колег, що ви поводитеся так тому, що хочете швидко просунутися по службі чи отримати надбавку до зарплати.
Ваша відвертість та чесність є хорошою запорукою того, що колеги зможуть вам довіряти. Але якщо говорити про ситуацію, коли ви потрапили в новий колектив і ледве не з першого дня починаєте ділитися надто відвертими історіями із життя – не чекайте, що така поведінка викличе приязнь в інших працівників. Краще поговорити на нейтральні теми, а не обговорювати свої хвороби, дивацтва чи ділитися надто відвертими історіями.
Звичайно, досить дивно очікувати симпатію від колеги, до якого ви самі не відчуваєте приязнь. Як уникнути цього? Не забувайте цікавитися в інших працівників, як минув їхній день, які в них плани на вихідні і т.д. Звичайно, нав’язливість не потрібно демонструвати, як і ставити надто багато питань, які можуть видатися колезі недоречними.
Як не дивно, слабке стискання руки може свідчити про вашу невпевненість у собі. А невпевнена в собі людина швидше викличе неприязнь, а не симпатію. Звісно, хтось із колег не зверне на це увагу, а хтось – ще й як зверне. Тому потурбуйтеся про те, щоб потиск вашої руки був міцним і впевненим.
Звичайно, ці поради спрацюють не у всіх ситуаціях, бо всі ми різні люди. Але дотримуючись певних норм в спілкуванні, значно зростає вірогідність того, що ви не викличете в своїх колег неприязнь. А які б ви назвали звички, що можуть викликати в інших співробітників негативну реакцію?
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?