По мнению экспертов по трудовым отношениям, в круг тем, которых лучше не касаться в разговорах с сотрудниками, таков:
• Нельзя давать критическую оценку другим сотрудникам, а тем более их начальникам.
• Нельзя делиться информацией о зарплате и вознаграждениях коллег сотрудника.
• Нельзя посвящать коллег в подробности своей личной жизни.
• Нельзя говорить в негативной или уничижительной форме про конкурентов, поскольку рынок тесный и сегодня это твой сотрудник, а завтра нет, и, с другой стороны, в компанию приходят работать сотрудники конкурентов, им это может быть неприятно.
• Категорически нельзя расспрашивать сотрудников, которые раньше работали на конкурентов, о том, как у них что-то устроено, — даже из чистого любопытства. Ситуация может повториться зеркально.
• Нельзя обсуждать с сотрудниками клиентов в негативной форме. Поскольку в дальнейшем это даст сотрудникам психологическое оправдание — и, допустив свою ошибку, они будут ссылаться на непрофессионализм или “плохой характер” клиента.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.