Сьогодні всі можливі інформаційні медіа та бізнес-книги рясніють порадами про те, як відкрити свою справу і стати успішним підприємцем. Скотт Геллоуей, автор книги «Алгебра щастя», не згоден з таким підходом. Він вважає, що далеко не кожна людина хоче і здатний займатися бізнесом, тоді як бути найманим працівником – талант, про який мало говорять. Jobs.ua пропонує детальніше ознайомитися з тим що пише Скотт Геллоуей у своїй книзі.
«Насправді більше 90 відсотків підприємців відкривають власні компанії не тому, що вони сильні в побудові бізнесу, а тому, що у них не виходить бути ефективними співробітниками», – пише Геллоуей. Щоб заповнити несправедливість, він виділяє три головні якості, властиві тим, хто працює за наймом.
Бути дорослим – значить іноді робити те, що не хочеться, або те, що здається безглуздим. Це означає кожен день знаходити в собі сили рано прокидатися, долати шлях до офісу, проводити в ньому покладені дев'ять годин, складати звітність і ходити на наради. Натомість найманий працівник отримує гарантовану оплату своєї праці.
У той час як підприємець сам приймає рішення і несе за них відповідальність, найманий працівник може не бачити сенсу в тих чи інших завданнях, але все одно продовжує їх виконувати. Це, на думку Геллоуея, властивість по-справжньому дорослих людей.
Бути дорослим – значить усвідомлювати, що не все в цьому світі крутиться навколо вас.
Безцеремонна поведінка – це прерогатива бізнесменів. Їх прямоту часто відносять на рахунок далекоглядності й лідерства. А от тримати себе в руках часто куди складніше, вважає Геллоуей (і більшість з нас з цим погодиться), бо саме це змушені робити наймані працівники. Їм же ставиться в правило відчувати себе частиною команди і допомагати один одному.
«Покажіть мені найбільшого грубіяна в невеликої або середньої компанії – зазвичай ця людина її очолює». Тільки початківці стартапи можуть процвітати за рахунок декількох талановитих безцеремонних лідерів. Великі компанії тримаються на співробітниках класом нижче з хорошими манерами. І це майже в кожній професії людині необхідно бути ввічливою для взаємодії з іншими, гарної співпраці та дружньої й легкої атмосфери в робочому колективі.
«Життя на осліп» – так Геллоуей називає роботу по найму. Ви ніколи не знаєте, що насправді думають про вас та ваші здібності, про що говорять за вашою спиною або на закритих нарадах в переговорній. Все, що вам залишається – продовжувати робити свою роботу в надії на те, що її гідно оцінять. І що плани й дії вашого керівництва ніяк не вплинуть на ваше матеріальне благополуччя. Саме це, на думку письменника, і є справжня впевненість в собі.
«Кожен раз, коли люди заходили в конференц-зал, мені здавалося, що вони говорять про мене», – згадує Геллоуей свої відчуття про свою першу після закінчення коледжу роботу по найму. І додає, що саме ця невпевненість в собі змусила його в решті решт стати підприємцем.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.