UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Особисті якості ідеального працівника

Особисті якості ідеального працівника

22.06.2020 624
Особисті якості ідеального працівника

Особисті якості ідеального працівника

22.06.2020     624

Сьогодні всі можливі інформаційні медіа та бізнес-книги рясніють порадами про те, як відкрити свою справу і стати успішним підприємцем. Скотт Геллоуей, автор книги «Алгебра щастя», не згоден з таким підходом. Він вважає, що далеко не кожна людина хоче і здатний займатися бізнесом, тоді як бути найманим працівником – талант, про який мало говорять. Jobs.ua пропонує детальніше ознайомитися з тим що пише Скотт Геллоуей у своїй книзі.

«Насправді більше 90 відсотків підприємців відкривають власні компанії не тому, що вони сильні в побудові бізнесу, а тому, що у них не виходить бути ефективними співробітниками», – пише Геллоуей. Щоб заповнити несправедливість, він виділяє три головні якості, властиві тим, хто працює за наймом.

Уміння бути дорослим

Бути дорослим – значить іноді робити те, що не хочеться, або те, що здається безглуздим. Це означає кожен день знаходити в собі сили рано прокидатися, долати шлях до офісу, проводити в ньому покладені дев'ять годин, складати звітність і ходити на наради. Натомість найманий працівник отримує гарантовану оплату своєї праці.

У той час як підприємець сам приймає рішення і несе за них відповідальність, найманий працівник може не бачити сенсу в тих чи інших завданнях, але все одно продовжує їх виконувати. Це, на думку Геллоуея, властивість по-справжньому дорослих людей.

Бути дорослим – значить усвідомлювати, що не все в цьому світі крутиться навколо вас.

Ввічливість

Безцеремонна поведінка – це прерогатива бізнесменів. Їх прямоту часто відносять на рахунок далекоглядності й лідерства. А от тримати себе в руках часто куди складніше, вважає Геллоуей (і більшість з нас з цим погодиться), бо саме це змушені робити наймані працівники. Їм же ставиться в правило відчувати себе частиною команди і допомагати один одному.

«Покажіть мені найбільшого грубіяна в невеликої або середньої компанії – зазвичай ця людина її очолює». Тільки початківці стартапи можуть процвітати за рахунок декількох талановитих безцеремонних лідерів. Великі компанії тримаються на співробітниках класом нижче з хорошими манерами. І це майже в кожній професії людині необхідно бути ввічливою для взаємодії з іншими, гарної співпраці та дружньої й легкої атмосфери в робочому колективі.

Впевненість в собі

«Життя на осліп» – так Геллоуей називає роботу по найму. Ви ніколи не знаєте, що насправді думають про вас та ваші здібності, про що говорять за вашою спиною або на закритих нарадах в переговорній. Все, що вам залишається – продовжувати робити свою роботу в надії на те, що її гідно оцінять. І що плани й дії вашого керівництва ніяк не вплинуть на ваше матеріальне благополуччя. Саме це, на думку письменника, і є справжня впевненість в собі.

«Кожен раз, коли люди заходили в конференц-зал, мені здавалося, що вони говорять про мене», – згадує Геллоуей свої відчуття про свою першу після закінчення коледжу роботу по найму. І додає, що саме ця невпевненість в собі змусила його в решті решт стати підприємцем.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору