Сьогодні всі можливі інформаційні медіа та бізнес-книги рясніють порадами про те, як відкрити свою справу і стати успішним підприємцем. Скотт Геллоуей, автор книги «Алгебра щастя», не згоден з таким підходом. Він вважає, що далеко не кожна людина хоче і здатний займатися бізнесом, тоді як бути найманим працівником – талант, про який мало говорять. Jobs.ua пропонує детальніше ознайомитися з тим що пише Скотт Геллоуей у своїй книзі.
«Насправді більше 90 відсотків підприємців відкривають власні компанії не тому, що вони сильні в побудові бізнесу, а тому, що у них не виходить бути ефективними співробітниками», – пише Геллоуей. Щоб заповнити несправедливість, він виділяє три головні якості, властиві тим, хто працює за наймом.
Бути дорослим – значить іноді робити те, що не хочеться, або те, що здається безглуздим. Це означає кожен день знаходити в собі сили рано прокидатися, долати шлях до офісу, проводити в ньому покладені дев'ять годин, складати звітність і ходити на наради. Натомість найманий працівник отримує гарантовану оплату своєї праці.
У той час як підприємець сам приймає рішення і несе за них відповідальність, найманий працівник може не бачити сенсу в тих чи інших завданнях, але все одно продовжує їх виконувати. Це, на думку Геллоуея, властивість по-справжньому дорослих людей.
Бути дорослим – значить усвідомлювати, що не все в цьому світі крутиться навколо вас.
Безцеремонна поведінка – це прерогатива бізнесменів. Їх прямоту часто відносять на рахунок далекоглядності й лідерства. А от тримати себе в руках часто куди складніше, вважає Геллоуей (і більшість з нас з цим погодиться), бо саме це змушені робити наймані працівники. Їм же ставиться в правило відчувати себе частиною команди і допомагати один одному.
«Покажіть мені найбільшого грубіяна в невеликої або середньої компанії – зазвичай ця людина її очолює». Тільки початківці стартапи можуть процвітати за рахунок декількох талановитих безцеремонних лідерів. Великі компанії тримаються на співробітниках класом нижче з хорошими манерами. І це майже в кожній професії людині необхідно бути ввічливою для взаємодії з іншими, гарної співпраці та дружньої й легкої атмосфери в робочому колективі.
«Життя на осліп» – так Геллоуей називає роботу по найму. Ви ніколи не знаєте, що насправді думають про вас та ваші здібності, про що говорять за вашою спиною або на закритих нарадах в переговорній. Все, що вам залишається – продовжувати робити свою роботу в надії на те, що її гідно оцінять. І що плани й дії вашого керівництва ніяк не вплинуть на ваше матеріальне благополуччя. Саме це, на думку письменника, і є справжня впевненість в собі.
«Кожен раз, коли люди заходили в конференц-зал, мені здавалося, що вони говорять про мене», – згадує Геллоуей свої відчуття про свою першу після закінчення коледжу роботу по найму. І додає, що саме ця невпевненість в собі змусила його в решті решт стати підприємцем.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.