Кожний, поважаючий себе керівник, повинен аналізувати свою роботу і постійно її корегувати. Виток бажання покращити своє керівництво береться з бажання розвиватися та вдосконалювати свої лідерські навички, свою компанію. Від лояльності лідерських якостей спеціаліста залежить робота усього колективу. А, як відомо, керівник може і надихнути, і навпаки відбити усіляке бажання приходити на роботу. Якщо ви самостійно хочете перевірити себе та свої лідерські навички, то уважно придивіться до наступних ознак поганого керівництва, можливо вони вам підкажуть, що вам необхідно скорегувати у подальшій роботі.
Погане керівництво може стати явною причиною масового звільнення спеціалістів з компанії, порушень багатьох внутрішніх правил, які призводять до хаузу всередині колективу, та тупикових ситуацій вирішення завдань та питань.
Однією з явних ознак поганого керівництва є вибір начальником авторитарного способу керівництва, коли вирішальне слово закріплене за директором, а рішення всіх інших робітників нехтуються. Авторитарний стиль керування не дає всім членам команди розвиватися, тому що їм приходиться існувати у постійному стресі.
Яскравою ознакою поганого керівництва є привласнення колективних ідей собі. Це дуже демотивує колектив та окремих його членів, чиї ідеї були привласнені. Уявіть, якщо сьогодні ці робітники з радістю генерували їх та погоджувались ними ділитися, то наступного разу вони навіть не захочуть приймати участь у пошуку нових ідей а стратегій.
Робітники перестають поважати керівника, який перевищує голос, коли щось йде не по його плану, чи хтось робить помилку у своїй роботі. Такий начальник показує поганий приклад та формує негативний авторитет для себе в подальшому. Не дозволяйте собі виходи з рівноваги та перевищувати голос на своїх робітників, особливо в присутності усього колективу.
Явною ознакою поганого керівництва є видумування дивних необґрунтованих правил. Правила повинні бути в кожному колективі, але вони мають бути лояльними та чесними по відношенню до членів колективу. Коли правила необґрунтовані та навіть смішні, то у колективу виникають підозри шо до цілісності їх виконування. Тому і, знову ж таки, валиться авторитет.
Якщо хочете зберегти гарні стосунки в колективі позбудьтесь ознак поганого керівництва та виховуйте в собі лише позитивні лідерські якості.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.