Кожний, поважаючий себе керівник, повинен аналізувати свою роботу і постійно її корегувати. Виток бажання покращити своє керівництво береться з бажання розвиватися та вдосконалювати свої лідерські навички, свою компанію. Від лояльності лідерських якостей спеціаліста залежить робота усього колективу. А, як відомо, керівник може і надихнути, і навпаки відбити усіляке бажання приходити на роботу. Якщо ви самостійно хочете перевірити себе та свої лідерські навички, то уважно придивіться до наступних ознак поганого керівництва, можливо вони вам підкажуть, що вам необхідно скорегувати у подальшій роботі.
Погане керівництво може стати явною причиною масового звільнення спеціалістів з компанії, порушень багатьох внутрішніх правил, які призводять до хаузу всередині колективу, та тупикових ситуацій вирішення завдань та питань.
Однією з явних ознак поганого керівництва є вибір начальником авторитарного способу керівництва, коли вирішальне слово закріплене за директором, а рішення всіх інших робітників нехтуються. Авторитарний стиль керування не дає всім членам команди розвиватися, тому що їм приходиться існувати у постійному стресі.
Яскравою ознакою поганого керівництва є привласнення колективних ідей собі. Це дуже демотивує колектив та окремих його членів, чиї ідеї були привласнені. Уявіть, якщо сьогодні ці робітники з радістю генерували їх та погоджувались ними ділитися, то наступного разу вони навіть не захочуть приймати участь у пошуку нових ідей а стратегій.
Робітники перестають поважати керівника, який перевищує голос, коли щось йде не по його плану, чи хтось робить помилку у своїй роботі. Такий начальник показує поганий приклад та формує негативний авторитет для себе в подальшому. Не дозволяйте собі виходи з рівноваги та перевищувати голос на своїх робітників, особливо в присутності усього колективу.
Явною ознакою поганого керівництва є видумування дивних необґрунтованих правил. Правила повинні бути в кожному колективі, але вони мають бути лояльними та чесними по відношенню до членів колективу. Коли правила необґрунтовані та навіть смішні, то у колективу виникають підозри шо до цілісності їх виконування. Тому і, знову ж таки, валиться авторитет.
Якщо хочете зберегти гарні стосунки в колективі позбудьтесь ознак поганого керівництва та виховуйте в собі лише позитивні лідерські якості.
Ми неодноразово зазначали про важливість розвитку м’яких навичок, а в цьому матеріалі пропонуємо вам розглянути шляхи розвитку комунікації. Шановні вчителі, ловіть домашнє завдання на літо під назвою "Як навчитися взаємодіяти з іншими так, щоб вас почули".
Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує дізнатися, що думає про ШІ і майбутнє людських професій Сем Альтман, «батько» всім відомого ChatGPT.
Портал Jobs.ua інформує, як пом’якшити початок робочого тижня, щоб згладити свої відносини з понеділками.
Метод мікронавчання останніми роками набув популярності в сучасній освіті і корпоративному середовищі, тому давайте дізнаємося про нього докладніше.
Якщо вас, як і творця «Маленького принца», приваблює небо і польоти, ви приглядаєтеся до професії стюарда чи стюардеси, портал Jobs.ua пропонує критичним поглядом дослідити ті виклики неба і відстані, які доведеться долати вам у майбутньому.