Погані звички мають свій прояв не тільки у повсякденному житті людини або в її поведінці. Певні негативні момент провокує й наше професійне життя, й тому на робочому місці людина може не завжди поводитися чемно та виглядати на належному рівні.
Про найбільш характерні звички, що можуть зіпсувати ставлення колег до людини, саме на робочому місці, ми зараз й спробуємо поміркувати.
Відомо, що сніданок рекомендовано «з’їдати самому». Принаймні, про це чітко каже одне з відомих народних прислів'їв. Однак, як й дуже ситний сніданок, так й взагалі його відсутність, вважається однією з найбільш характерних поганих звичок, що чіпляються до людини, звиклої працювати в офісі. Заощаджуючи час на те, щоб дістатися роботи, багато хто нехтує необхідністю добре поснідати й наражає себе на безліч небезпек, пов’язаних із власним здоров’ям.
Якщо додати до цього паління й непомірну ранкову любов до кави, негативний результат не змусить себе чекати. Тож, доволі повноцінний сніданок, позбавить офісного працівника від багатьох проблем із шлунком та судинами у майбутньому. При цьому, краще не переїдати, щоб не бентежити оточуючих колег різними «звуками джунглів» та не проводити першу половину робочого дню в туалеті офісу.
Звичка обідати або просто заморювати черв’ячка безпосередньо за робочим місцем – ще одна пагубна звичка офісних робітників. Навіть, не беручи до уваги не гігієнічність такого процесу, слід пам’ятати, що постійні відволікання на шурхотіння обгортками смаколиків та різні запахи, що сточує ваша їжа у навколишнє середовище, вряд чи додають поваги вам, як професіоналу та постійно дратують оточуючих. Так, якщо компанією не передбачено окремого місця для обіду співробітників, а похід у найближче кафе стає досить коштовною розвагою, намагайтеся домовитися із колегами про певний час, який ви всі зможете виділити для обіду. Коли це відбувається колективно, набагато простіше сприймати все те, що супроводжує поглинання їжі.
При тому, краще втриматися від офісних обідів з тих продуктів, що мають різки специфічні запахи та можуть викликати незадоволення вашим смаком оточуючих.
Сидіння увесь день – дуже погане явище для вашого організму. Навіть, якщо ваша робота геть «сидяча» не зволікайте від нагоди вставати та хоча б трохи рухатися. Краще, коли це справжні гімнастичні вправи (звичайно без зайвого фанатизму), але й «пробіжка» сходами замість користування ліфтом, також стане у нагоді.
Крім того, що постійно сидіти – дуже шкідливо для людини, вона має розуміти, що, взагалі, має робити це правильно. Наприклад, зсутулена поза, перехрестя ніг та підгортання однієї ноги під сідниці – дуже погані положення для частин тіла людини. Безліч проблем, які можуть торкатися не лише рухомого апарату але й судин й інших нюансів вашого здоров’я, швидко знайдуть того, хто нехтує правилами утримання належних поз. Поцікавтеся цим в лікарів й вони підтвердять те, яку небезпеку несе для людини постійне сидіння у мнімо зручній позі.
Підпирання рукою підборіддя, протирання очей без попередньої дезінфекції долонь або покусування кінчика ручки чи олівця, також, можуть спричиняти безліч хворіб. Пам’ятайте, що віруси завжди поруч, а у колективі де кожна людина має свої «власні бацилі», вірогідність щось підчепити зростає у рази.
Також погано переносити хворобу «на ногах». Навіть легкі простуди краще виліковувати вдома аніж приходити із ними до колективу. Так, ви не тільки наражаєте на небезпеку колег, але й самі небезпечно навантажуєте нездоровий організм.
Ще однією розповсюдженою офісною та поганою звичкою є здатність людини «приносити» додому роботу. Мова не йдеться про випадки, коли нам. Дійсно потрібно над чимось попрацювати поза межами робочого часу. Набагато гірше, коли не вміючи пере налаштуватися, людина тягне в домівку свою «робочу атмосферу», яка, у більшості таких випадків – негативна. Зрозумійте, що деякі речі, краще залишати там, де вони потрібні бути. Вдома, краще відпочити та приділити увагу своїм рідним, щоб гарно підготовитися до наступного важкого робочого дня.
Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.