Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Життя в колективі
  5. Пагубні офісні звички, від яких потрібно терміново позбутись

Пагубні офісні звички, від яких потрібно терміново позбутись

8.11.2019 78Автор: Александр Мавлидинов
Пагубні офісні звички, від яких потрібно терміново позбутись

Пагубні офісні звички, від яких потрібно терміново позбутись

8.11.2019     78Автор: 

Погані звички мають свій прояв не тільки у повсякденному житті людини або в її поведінці. Певні негативні момент провокує й наше професійне життя, й тому на робочому місці людина може не завжди поводитися чемно та виглядати на належному рівні.

Про найбільш характерні звички, що можуть зіпсувати ставлення колег до людини, саме на робочому місці, ми зараз й спробуємо поміркувати.

Сніданок або його відсутність

Відомо, що сніданок рекомендовано «з’їдати самому». Принаймні, про це чітко каже одне з відомих народних прислів'їв. Однак, як й дуже ситний сніданок, так й взагалі його відсутність, вважається однією з найбільш характерних поганих звичок, що чіпляються до людини, звиклої працювати в офісі. Заощаджуючи час на те, щоб дістатися роботи, багато хто нехтує необхідністю добре поснідати й наражає себе на безліч небезпек, пов’язаних із власним здоров’ям.

Якщо додати до цього паління й непомірну ранкову любов до кави, негативний результат не змусить себе чекати. Тож, доволі повноцінний сніданок, позбавить офісного працівника від багатьох проблем із шлунком та судинами у майбутньому. При цьому, краще не переїдати, щоб не бентежити оточуючих колег різними «звуками джунглів» та не проводити першу половину робочого дню в туалеті офісу.

Їжа «там, де є ти»

Звичка обідати або просто заморювати черв’ячка безпосередньо за робочим місцем – ще одна пагубна звичка офісних робітників. Навіть, не беручи до уваги не гігієнічність такого процесу, слід пам’ятати, що постійні відволікання на шурхотіння обгортками смаколиків та різні запахи, що сточує ваша їжа у навколишнє середовище, вряд чи додають поваги вам, як професіоналу та постійно дратують оточуючих. Так, якщо компанією не передбачено окремого місця для обіду співробітників, а похід у найближче кафе стає досить коштовною розвагою, намагайтеся домовитися із колегами про певний час, який ви всі зможете виділити для обіду. Коли це відбувається колективно, набагато простіше сприймати все те, що супроводжує поглинання їжі.

При тому, краще втриматися від офісних обідів з тих продуктів, що мають різки специфічні запахи та можуть викликати незадоволення вашим смаком оточуючих.

«Відрощування коріння»

Сидіння увесь день – дуже погане явище для вашого організму. Навіть, якщо ваша робота геть «сидяча» не зволікайте від нагоди вставати та хоча б трохи рухатися. Краще, коли це справжні гімнастичні вправи (звичайно без зайвого фанатизму), але й «пробіжка» сходами замість користування ліфтом, також стане у нагоді.

погані звички

Щодо «сидіння» взагалі

Крім того, що постійно сидіти – дуже шкідливо для людини, вона має розуміти, що, взагалі, має робити це правильно. Наприклад, зсутулена поза, перехрестя ніг та підгортання однієї ноги під сідниці – дуже погані положення для частин тіла людини. Безліч проблем, які можуть торкатися не лише рухомого апарату але й судин й інших нюансів вашого здоров’я, швидко знайдуть того, хто нехтує правилами утримання належних поз. Поцікавтеся цим в лікарів й вони підтвердять те, яку небезпеку несе для людини постійне сидіння у мнімо зручній позі.

Інші нездорові дрібниці

Підпирання рукою підборіддя, протирання очей без попередньої дезінфекції долонь або покусування кінчика ручки чи олівця, також, можуть спричиняти безліч хворіб. Пам’ятайте, що віруси завжди поруч, а у колективі де кожна людина має свої «власні бацилі», вірогідність щось підчепити зростає у рази.

Також погано переносити хворобу «на ногах». Навіть легкі простуди краще виліковувати вдома аніж приходити із ними до колективу. Так, ви не тільки наражаєте на небезпеку колег, але й самі небезпечно навантажуєте нездоровий організм.

«Офіс» вдома

Ще однією розповсюдженою офісною та поганою звичкою є здатність людини «приносити» додому роботу. Мова не йдеться про випадки, коли нам. Дійсно потрібно над чимось попрацювати поза межами робочого часу. Набагато гірше, коли не вміючи пере налаштуватися, людина тягне в домівку свою «робочу атмосферу», яка, у більшості таких випадків – негативна. Зрозумійте, що деякі речі, краще залишати там, де вони потрібні бути. Вдома, краще відпочити та приділити увагу своїм рідним, щоб гарно підготовитися до наступного важкого робочого дня.

Шукаєте роботу?


Шукаєте персонал?

Читайте також

  • Процес делегування повноважень: основні помилки14 листопад, 2019

    Кожен член колективу має розуміти, що йому довіряють як спеціалісту й очікують від нього конкретний результат.

  • Чому відмовляють добрим спеціалістам?13 листопад, 2019

    Ми звернулись до українських HR-ів з питанням про причини відмов навіть тим здобувачам, яких можна назвати конкурентними на ринку праці. Відповідь на це питання спробували зазначити загальними пунктами.

  • Професії для дівчат — ТОП найбільш затребуваних, високооплачуваних і цікавих професій13 листопад, 2019

    Пропонуємо звернути увагу на найбільш популярні професії серед сучасних жінок.

  • Світові методики проведення співбесіди12 листопад, 2019

    Співбесіда чи інтерв’ю - серйозний етап підбору спеціаліста в компанію. До нього HR готується досить ретельно: відбирає відповідних вакансії претендентів, вивчає їх професійний досвід, готує сценарій ділової зустрічі. Загалом інтерв’ю проводиться у вільній формі та тільки менеджер з персоналу формує його сценарій. Дуже часто HR-ри запозичують важливі елементи та методи проведення співбесіди з досвіду колег інших країн. Саме про світові методики проведення співбесід сьогодні й піде розмова.

  • Поради що до продуктивної роботи вдома12 листопад, 2019

    Спробуємо розглянути, як зробити працю вдома максимально ефективним трудом

↑ Вгору