Публічні виступи у діловому спілкуванні грають важливу роль в досягненні впливу на аудиторію. До публічних ділових виступів можна віднести і доповідь керівника, і презентацію продукту партнерам, і виступ на конференції тощо. Безперечно, публічний виступ повинен бути змістовним, інформативним та впливовим. Сьогодні дізнаємось як до ноьго підготуватися та як впоратись з основним завданням всіх публічних виступів - встановлення контакту з аудиторією.
Публічний виступ в будь-якій сфері діяльності - ораторське мистецтво, якому необхідно навчатися. Кожний виступаючий зіткається з новими незвичним для нього умовами - виступ перед десятками чи сотнями слухачів, монологічна доповідь на відповідну тему близько 10-15 хвилин та ще й необхідність встановлення контакту з аудиторією. Досить складні завдання за такий маленький проміжок часу, тож необхідно готуватися.
Підготовка до публічного виступу на роботі включає в себе декілька етапів:
До публічного виступу необхідно готуватися серйозно. Можна підготувати текст промови, але неможливо підготуватися до реакції слухачів. Так само вплинути на результат виступу може навіть аудиторне розміщення слухачів в залі. Уявіть тільки, що багатьом слухачам було вас невидно, будьте впевнені, що і виступ ваш вони навряд запам’ятають.
Найскладнішим під час публічного виступу - встановлення контакту з аудиторією. Зробити це можливо, підтримуючи зворотний зв’язок. Для цього потрібно вільно володіти промовою, вчасно та влучно задавати питання та вміти вхоплювати їх реакції. Аудиторія майже завжди візуально оцінює виступаючого: його одяг, жести, міміку, емоційність. Тому, якщо хочете завоювати увагу аудиторії, враховуйте і це.
Успіху вам у підготовці до публічних виступів!
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?