RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Підготовка до публічних виступів на роботі

Підготовка до публічних виступів на роботі

15.09.2019 1144Автор: Лоліта Платошкіна
Підготовка до публічних виступів на роботі

Підготовка до публічних виступів на роботі

15.09.2019     1144Автор: 

Публічні виступи у діловому спілкуванні грають важливу роль в досягненні впливу на аудиторію. До публічних ділових виступів можна віднести і доповідь керівника, і презентацію продукту партнерам, і виступ на конференції тощо. Безперечно, публічний виступ повинен бути змістовним, інформативним та впливовим. Сьогодні дізнаємось як до ноьго підготуватися та як впоратись з основним завданням всіх публічних виступів - встановлення контакту з аудиторією.

Як підготуватися до публічного виступу на роботі?

Публічний виступ в будь-якій сфері діяльності - ораторське мистецтво, якому необхідно навчатися. Кожний виступаючий зіткається з новими незвичним для нього умовами - виступ перед десятками чи сотнями слухачів, монологічна доповідь на відповідну тему близько 10-15 хвилин та ще й необхідність встановлення контакту з аудиторією. Досить складні завдання за такий маленький проміжок часу, тож необхідно готуватися.

Підготовка до публічного виступу на роботі включає в себе декілька етапів:

  • визначення теми і мети виступу,
  • відбір матеріалу,
  • оцінка аудиторії та її потреб,
  • визначення типів впливу на конкретну аудиторію,
  • створення виступу,
  • репетиція та відпрацювання.

До публічного виступу необхідно готуватися серйозно. Можна підготувати текст промови, але неможливо підготуватися до реакції слухачів. Так само вплинути на результат виступу може навіть аудиторне розміщення слухачів в залі. Уявіть тільки, що багатьом слухачам було вас невидно, будьте впевнені, що і виступ ваш вони навряд запам’ятають.

Найскладнішим під час публічного виступу - встановлення контакту з аудиторією. Зробити це можливо, підтримуючи зворотний зв’язок. Для цього потрібно вільно володіти промовою, вчасно та влучно задавати питання та вміти вхоплювати їх реакції. Аудиторія майже завжди візуально оцінює виступаючого: його одяг, жести, міміку, емоційність. Тому, якщо хочете завоювати увагу аудиторії, враховуйте і це.

Успіху вам у підготовці до публічних виступів!


Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх