Публічні виступи у діловому спілкуванні грають важливу роль в досягненні впливу на аудиторію. До публічних ділових виступів можна віднести і доповідь керівника, і презентацію продукту партнерам, і виступ на конференції тощо. Безперечно, публічний виступ повинен бути змістовним, інформативним та впливовим. Сьогодні дізнаємось як до ноьго підготуватися та як впоратись з основним завданням всіх публічних виступів - встановлення контакту з аудиторією.
Публічний виступ в будь-якій сфері діяльності - ораторське мистецтво, якому необхідно навчатися. Кожний виступаючий зіткається з новими незвичним для нього умовами - виступ перед десятками чи сотнями слухачів, монологічна доповідь на відповідну тему близько 10-15 хвилин та ще й необхідність встановлення контакту з аудиторією. Досить складні завдання за такий маленький проміжок часу, тож необхідно готуватися.
Підготовка до публічного виступу на роботі включає в себе декілька етапів:
До публічного виступу необхідно готуватися серйозно. Можна підготувати текст промови, але неможливо підготуватися до реакції слухачів. Так само вплинути на результат виступу може навіть аудиторне розміщення слухачів в залі. Уявіть тільки, що багатьом слухачам було вас невидно, будьте впевнені, що і виступ ваш вони навряд запам’ятають.
Найскладнішим під час публічного виступу - встановлення контакту з аудиторією. Зробити це можливо, підтримуючи зворотний зв’язок. Для цього потрібно вільно володіти промовою, вчасно та влучно задавати питання та вміти вхоплювати їх реакції. Аудиторія майже завжди візуально оцінює виступаючого: його одяг, жести, міміку, емоційність. Тому, якщо хочете завоювати увагу аудиторії, враховуйте і це.
Успіху вам у підготовці до публічних виступів!
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.