Навіть під час війни роботодавець повинен подбати про індикатор щастя своїх працівників, наскільки це можливо. Звісно, український бізнес та економіка досі знаходяться в скрутному становищі, проте не однією матеріальною винагородою вмотивовані спеціалісти. Хоча розміри заробітної плати та винагороди, бонуси залишаються важливими для працівника, інші індикатори щастя, що здатні задовольнити людину й отримати наснагу від роботи грають не останнє значення. Сьогодні разом з Jobs.ua розглянемо низку індикаторів щастя, завдяки яким роботодавець може створити абсолютно довірливу доброзичливу атмосферу в команді, яку не захочеться покидати ніколи при будь-яких обставинах.
Психологічний мікроклімат
Збереження психологічно здорового мікроклімату в колективі грає одну з найважливіших ролей в створенні dream team в компанії. Кожний перший робітник високо цінує колектив, в якому він може бути самим собою, відчувати комфорт і спокій. За статистикою понад 60% спеціалістів хоч раз за свою кар’єру змінювали місце роботи через нездоровий мікроклімат. Погодьтесь, задоволені спеціалісти і працюють краще. Саме від психологічного комфорту будується система цінностей робочого колективу.
Відчуття залученості
Не можна працювати в колективі, не будучи залученим в його життя, функціонування та роботу. Інакше робітник відчуває себе відсторонено, не вбачаючи власної приналежності до глобального процесу. Комунікація в колективі просто повинна бути дружньою та здоровою, саме таку ідею керівник повинен вкладати. Якщо атмосфера не є дружньою, можна запросити психолога, який проведе кілька тренінгів, що допоможуть колективу поратися з токсичними моделями комунікації, плітками та іншими негативними явищами. Дуже важливо роботодавцю донести до кожного працівника, як комунікація впливає на їх ефективність та стан, мотивацію, продуктивність та результативність всієї команди.
Відчуття цінності виконаної роботи
Відчуття цінності виконаної роботи стимулює мотивація та результативність. Для цього дуже важливо знаходити підхід до кожного працівника, відшукувати їх рушійні мотиваційні цінності. Це допомагає рухати вперед кожного робітника, стимулювати його професійний ріст. Не забувайте підбивати підсумки роботи кожного та всієї команди, оприлюднювати результативність виконаної роботи. Це допомагає відчути радість перемоги, цінність виконаної роботи, власну цінність.
Спільна благодійність
Почнемо з того, що кожний працівник має власне бачення благодійності, вона повинна бути абсолютно добровільною та не нав’язливою. По-перше, роботодавець не повинен бути проти виникнення волонтерських чи психологічних груп всередині колективу. До того ж було б непогано, самому проявляти інтерес та підтримку в цьому питанні: створення чатів допомоги співпрацівникам, хто виїхав чи хто потребує моральної, психологічної, фінансової допомоги. Така залученість покаже, що компанія зацікавлена в будь-яких проявах благодійності та допомозі своїм співпрацівникам.
Таким чином, психологічний мікроклімат, почуття цінності виконуваної роботи, відчуття приналежності до команди, а також – можливість брати участь у спільній благодійній діяльності максимально підвищують індикатор щастя команди в цілому та кожного робітника.
Бути захопленим своєю роботою — безумовно, це добре. Прагнути успіху і повсякчас зростати в своїх досягненнях — теж добре. Але чи існує та грань, за якою трудоголізм починає приносити більше шкоди, аніж користі?
Вивчити англійську за допомогою штучного інтелекту за 90 днів — вигадка чи реальність? Відповімо на це питання на порталі працевлаштування Jobs.ua, а заодно розглянемо набір корисних підказок, щоб вивчати іноземну мову швидше, ніж у додатках.
В статті ділимося порадами, в яких сферах діяльності розвивати справу, щоб зацікавити своїм продуктом чи послугами людей, чиї статки вимірюються мільйонами доларів. Мільйонами як мінімум.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.