Навіть під час війни роботодавець повинен подбати про індикатор щастя своїх працівників, наскільки це можливо. Звісно, український бізнес та економіка досі знаходяться в скрутному становищі, проте не однією матеріальною винагородою вмотивовані спеціалісти. Хоча розміри заробітної плати та винагороди, бонуси залишаються важливими для працівника, інші індикатори щастя, що здатні задовольнити людину й отримати наснагу від роботи грають не останнє значення. Сьогодні разом з Jobs.ua розглянемо низку індикаторів щастя, завдяки яким роботодавець може створити абсолютно довірливу доброзичливу атмосферу в команді, яку не захочеться покидати ніколи при будь-яких обставинах.
Психологічний мікроклімат
Збереження психологічно здорового мікроклімату в колективі грає одну з найважливіших ролей в створенні dream team в компанії. Кожний перший робітник високо цінує колектив, в якому він може бути самим собою, відчувати комфорт і спокій. За статистикою понад 60% спеціалістів хоч раз за свою кар’єру змінювали місце роботи через нездоровий мікроклімат. Погодьтесь, задоволені спеціалісти і працюють краще. Саме від психологічного комфорту будується система цінностей робочого колективу.
Відчуття залученості
Не можна працювати в колективі, не будучи залученим в його життя, функціонування та роботу. Інакше робітник відчуває себе відсторонено, не вбачаючи власної приналежності до глобального процесу. Комунікація в колективі просто повинна бути дружньою та здоровою, саме таку ідею керівник повинен вкладати. Якщо атмосфера не є дружньою, можна запросити психолога, який проведе кілька тренінгів, що допоможуть колективу поратися з токсичними моделями комунікації, плітками та іншими негативними явищами. Дуже важливо роботодавцю донести до кожного працівника, як комунікація впливає на їх ефективність та стан, мотивацію, продуктивність та результативність всієї команди.
Відчуття цінності виконаної роботи
Відчуття цінності виконаної роботи стимулює мотивація та результативність. Для цього дуже важливо знаходити підхід до кожного працівника, відшукувати їх рушійні мотиваційні цінності. Це допомагає рухати вперед кожного робітника, стимулювати його професійний ріст. Не забувайте підбивати підсумки роботи кожного та всієї команди, оприлюднювати результативність виконаної роботи. Це допомагає відчути радість перемоги, цінність виконаної роботи, власну цінність.
Спільна благодійність
Почнемо з того, що кожний працівник має власне бачення благодійності, вона повинна бути абсолютно добровільною та не нав’язливою. По-перше, роботодавець не повинен бути проти виникнення волонтерських чи психологічних груп всередині колективу. До того ж було б непогано, самому проявляти інтерес та підтримку в цьому питанні: створення чатів допомоги співпрацівникам, хто виїхав чи хто потребує моральної, психологічної, фінансової допомоги. Така залученість покаже, що компанія зацікавлена в будь-яких проявах благодійності та допомозі своїм співпрацівникам.
Таким чином, психологічний мікроклімат, почуття цінності виконуваної роботи, відчуття приналежності до команди, а також – можливість брати участь у спільній благодійній діяльності максимально підвищують індикатор щастя команди в цілому та кожного робітника.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?