UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Підвищуємо індикатори щастя працівників під час війни

Підвищуємо індикатори щастя працівників під час війни

12.06.2022 349Автор: Лоліта Платошкіна
Підвищуємо індикатори щастя працівників під час війни

Підвищуємо індикатори щастя працівників під час війни

12.06.2022     349Автор: 

Навіть під час війни роботодавець повинен подбати про індикатор щастя своїх працівників, наскільки це можливо. Звісно, український бізнес та економіка досі знаходяться в скрутному становищі, проте не однією матеріальною винагородою вмотивовані спеціалісти. Хоча розміри заробітної плати та винагороди, бонуси залишаються важливими для працівника, інші індикатори щастя, що здатні задовольнити людину й отримати наснагу від роботи грають не останнє значення. Сьогодні разом з Jobs.ua розглянемо низку індикаторів щастя, завдяки яким роботодавець може створити абсолютно довірливу доброзичливу атмосферу в команді, яку не захочеться покидати ніколи при будь-яких обставинах.

Психологічний мікроклімат

Збереження психологічно здорового мікроклімату в колективі грає одну з найважливіших ролей в створенні dream team в компанії. Кожний перший робітник високо цінує колектив, в якому він може бути самим собою, відчувати комфорт і спокій. За статистикою понад 60% спеціалістів хоч раз за свою кар’єру змінювали місце роботи через нездоровий мікроклімат. Погодьтесь, задоволені спеціалісти і працюють краще. Саме від психологічного комфорту будується система цінностей робочого колективу.

Відчуття залученості

Не можна працювати в колективі, не будучи залученим в його життя, функціонування та роботу. Інакше робітник відчуває себе відсторонено, не вбачаючи власної приналежності до глобального процесу. Комунікація в колективі просто повинна бути дружньою та здоровою, саме таку ідею керівник повинен вкладати. Якщо атмосфера не є дружньою, можна запросити психолога, який проведе кілька тренінгів, що допоможуть колективу поратися з токсичними моделями комунікації, плітками та іншими негативними явищами. Дуже важливо роботодавцю донести до кожного працівника, як комунікація впливає на їх ефективність та стан, мотивацію, продуктивність та результативність всієї команди.

Відчуття цінності виконаної роботи

Відчуття цінності виконаної роботи стимулює мотивація та результативність. Для цього дуже важливо знаходити підхід до кожного працівника, відшукувати їх рушійні мотиваційні цінності. Це допомагає рухати вперед кожного робітника, стимулювати його професійний ріст. Не забувайте підбивати підсумки роботи кожного та всієї команди, оприлюднювати результативність виконаної роботи. Це допомагає відчути радість перемоги, цінність виконаної роботи, власну цінність.

Спільна благодійність

Почнемо з того, що кожний працівник має власне бачення благодійності, вона повинна бути абсолютно добровільною та не нав’язливою. По-перше, роботодавець не повинен бути проти виникнення волонтерських чи психологічних груп всередині колективу. До того ж було б непогано, самому проявляти інтерес та підтримку в цьому питанні: створення чатів допомоги співпрацівникам, хто виїхав чи хто потребує моральної, психологічної, фінансової допомоги. Така залученість покаже, що компанія зацікавлена в будь-яких проявах благодійності та допомозі своїм співпрацівникам.

Таким чином, психологічний мікроклімат, почуття цінності виконуваної роботи, відчуття приналежності до команди, а також – можливість брати участь у спільній благодійній діяльності максимально підвищують індикатор щастя команди в цілому та кожного робітника.

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


Часто шукають

↑ Вгору