RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Перше враження про кандидата: з чого воно складається?

Перше враження про кандидата: з чого воно складається?

9.03.2006 236
Перше враження про кандидата: з чого воно складається?

Перше враження про кандидата: з чого воно складається?

9.03.2006     236
Пунктуальність Кандидат приходить: вчасно; із запізненням; не в призначений час і без попереднього дзвінка. Кандидат з різних причин відкладає вже призначену співбесіду. Якщо кандидат не встигає на призначений час: дзвонить, попереджуючи про запізнення; не дзвонить, але перепрошує, коли приходить; виправдовується, повідомляючи справжні Або вигадані причини запізнення; не перепрошує і не виправдується; стверджує, що співбесіду було призначено саме на цей час (каже неправду). Які документи (оригінали, копії) кандидат приносить із собою: не приносить навіть основних документів; приносить лише ті, котрі йому сказали принести; приносить усе, що є (включаючи грамоту з дитячого садка). Зовнішній вигляд Одяг, взуття (якість, охайність, стиль, нове чи старе). Руки, нігті (чистота, охайність, манікюр, довжина нігтів; колір — для жінок). Стрижка, зачіска (стиль, акуратність; для чоловіків — як давно стригся, борода/вуса — ступінь доглянутості; для жінок із пофарбованим волоссям — як давно не фарбувалася, колір). Вираз обличчя. Постава. Поведінка на співбесіді Вітання (яке, як звертається, як представляється). Як займає запропоноване місце: відразу сідає; попередньо оглядається; вибирає найбільш зручне для себе місце, можливо ігноруючи запропоноване вами. Дистанція: прагне присунутися; сідає подалі; відхиляється в процесі розмови; частково відвертається; навалюється на ваш стіл; розкладає на столі принесені документи й особисті речі. Сидить: занадто розкуто; в «затиснутій» позі, на краєчку стільця; на «американський манер»; рівно, спокійно. Чи задає питання, і які саме. Чи записує що-небудь у процесі співбесіди. Коммунікабельність Як багато говорить. Чи часто перебирає ініціативу в діалозі. Як «тримає паузу»: поспішає заповнити її монологом; спокійно чекає, доки ви поставите запитання; мовчки нервує; ставить власні питання. Чи вміє слухати співрозмовника: самозабутньо говорить, не звертаючи уваги на запитання; відволікається, забуває, про що говорив; перебиває, не дослуховує; слухає уважно; починає відповідати на запитання раніш, ніж ви його сформулювали. Чи підтримує зоровий контакт: дивиться прямо на співрозмовника; говорить «у простір»; поглядає нишком; очі бігають. Лексика, стиль мови (жаргон, слова-паразити, спец. термінологія). Голос: тембр, інтонації, виразність, дефекти дикції, швидкість мовлення. Схильність до конфліктів Згадки про минулі конфлікти чи розбіжності з колегами, клієнтами, керівництвом. Розповідь про зовнішні причини виникнення цих конфліктів, шляхи їх вирішення, колишні образи, зловтіха. Реакція на провокативні питання. Інтонація голосу: скандальність, вразливість, «стервозність». По матеріалам сайту www.vivactiv.ru

Читайте также


↑ Наверх