RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

10.03.2020 1314
Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

10.03.2020     1314

На кожній співбесіді можна почути питання: «Чому ви вирішили змінити роботу?». Воно цілком резонне. А от чи варто відповідати абсолютно чесно на нього? Навряд чи HR-менеджер буде в захваті від розповідей про керівника, яким ви незадоволені, або про бажання отримувати більшу зарплату. Jobs.ua пропонує кілька порад від фахівців.

Завдання HR-фахівця на першій зустрічі – зрозуміти, наскільки наміри і цілі кандидата відповідають потребам відділу, в якому він планує працювати. Тому правильна відповідь на питання «чому ви вирішили змінити роботу» потребуватиме певного такту: важливо показати, як ваші вміння та навички, набуті на попередній роботі, будуть корисні на новій посаді.

Не подобається теперішня робота, тому шукаєте нову

Треба завжди пам’ятати – на співбесіді важливо говорити перш за все про себе, навіть тоді, коли дуже хочеться розповісти про нездорові відносини в офісі і неадекватні вимоги керівництва. «Якщо ви звільнилися через конфлікти з керівництвом і на співбесіді питають, чому ви міняєте роботу, ви можете дати загальну відповідь: виникли розбіжності, у нас були різні уявлення про те, як краще виконувати певні обов'язки», – рекомендує кар'єрний консультант Лорі Рассас.

Ще можна пояснити ситуацію приблизно ось так. Ви влаштувалися на роботу і з часом виявилося, що ваші принципи і цінності не збігаються з принципами та цінностями компанії (можливо, це сталося після того, як керівництво змінило напрямок розвитку). Тепер ви шукаєте нову позицію, яка буде краще відповідати вашим цінностям і дасть вам можливість максимально реалізувати ваші сильні сторони (перерахуйте їх) і потенціал. Коротко відповівши на це питання, постарайтеся змінити тему. Важливо, щоб у рекрутера не залишилося враження, що ви любите звинувачувати інших. Щоб краще себе контролювати, уявіть, що все, про кого ви розповідаєте (начальство, колеги з минулої роботи), сидять зараз поруч з вами. Не кажіть нічого, що не могли б сказати в їх присутності.

Змінюєте роботу, щоб продовжити кар’єру

«Шукаю нові можливості для подальшого зростання» – такої відповіді буде недостатньо. Важливо пояснити, чому ви вважаєте, що саме ця компанія надасть вам такі можливості. Перерахуйте конкретні навички, якими володієте і які хотіли б розвивати, і поясніть, які можливості для цього дає позиція, на яку ви претендуєте. Наприклад, на новій роботі ви зможете працювати над проектами, які раніше були для вас недоступні.

«Якщо ваш потенційний роботодавець працює з

іншими клієнтами або іншими видами проектів, ніж ваша нинішня компанія, ви можете сказати, що хочете розширити свій професійний кругозір, знайшовши нове застосування своїм навичкам», – рекомендує Лорі Рассас.

Але пам'ятайте, що деяким рекрутерам може не сподобатися ваше прагнення до швидкого кар'єрного росту. Може здатися, що ви розглядаєте цю компанію тільки як проміжний етап і плануєте кожні кілька років міняти роботу, якщо попередня перестане відповідати вашим вимогам. Деяким організаціям потрібна перш за все стабільність, їм важливо знати, що співробітник залишиться в компанії надовго, щоб вибудувати відносини з постійними клієнтами.

Кардинальна зміна сфери діяльності

Відповідаючи на питання, чому вони вирішили різко змінити професійну сферу, багато хто з претендентів роблять помилку, починаючи говорити про свої слабкі сторони. Наприклад, якщо ви говорите, так я знаю, що у мене поки немає достатнього досвіду для цієї позиції, айчар-менеджер відразу може подумаю, що це не той, хто нам потрібен.

Навички, які ви придбали в іншій сфері діяльності, можуть виявитися корисними і на новій роботі. Головне – показати, як ваш попередній досвід і вміння зможуть стати в нагоді на новому місці роботи. А також, якщо ви заявляєте інтерв'юеру, що нинішня кар'єра не відповідає вашим прагненням, важливо показати, що ви проявили ініціативу і ретельно підготувалися до зміни сфери діяльності.

Читайте также

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 Декабрь, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 Декабрь, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


↑ Наверх