UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

10.03.2020 1300
Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

Питання на співбесіді. Як тактовно відповісти?

10.03.2020     1300

На кожній співбесіді можна почути питання: «Чому ви вирішили змінити роботу?». Воно цілком резонне. А от чи варто відповідати абсолютно чесно на нього? Навряд чи HR-менеджер буде в захваті від розповідей про керівника, яким ви незадоволені, або про бажання отримувати більшу зарплату. Jobs.ua пропонує кілька порад від фахівців.

Завдання HR-фахівця на першій зустрічі – зрозуміти, наскільки наміри і цілі кандидата відповідають потребам відділу, в якому він планує працювати. Тому правильна відповідь на питання «чому ви вирішили змінити роботу» потребуватиме певного такту: важливо показати, як ваші вміння та навички, набуті на попередній роботі, будуть корисні на новій посаді.

Не подобається теперішня робота, тому шукаєте нову

Треба завжди пам’ятати – на співбесіді важливо говорити перш за все про себе, навіть тоді, коли дуже хочеться розповісти про нездорові відносини в офісі і неадекватні вимоги керівництва. «Якщо ви звільнилися через конфлікти з керівництвом і на співбесіді питають, чому ви міняєте роботу, ви можете дати загальну відповідь: виникли розбіжності, у нас були різні уявлення про те, як краще виконувати певні обов'язки», – рекомендує кар'єрний консультант Лорі Рассас.

Ще можна пояснити ситуацію приблизно ось так. Ви влаштувалися на роботу і з часом виявилося, що ваші принципи і цінності не збігаються з принципами та цінностями компанії (можливо, це сталося після того, як керівництво змінило напрямок розвитку). Тепер ви шукаєте нову позицію, яка буде краще відповідати вашим цінностям і дасть вам можливість максимально реалізувати ваші сильні сторони (перерахуйте їх) і потенціал. Коротко відповівши на це питання, постарайтеся змінити тему. Важливо, щоб у рекрутера не залишилося враження, що ви любите звинувачувати інших. Щоб краще себе контролювати, уявіть, що все, про кого ви розповідаєте (начальство, колеги з минулої роботи), сидять зараз поруч з вами. Не кажіть нічого, що не могли б сказати в їх присутності.

Змінюєте роботу, щоб продовжити кар’єру

«Шукаю нові можливості для подальшого зростання» – такої відповіді буде недостатньо. Важливо пояснити, чому ви вважаєте, що саме ця компанія надасть вам такі можливості. Перерахуйте конкретні навички, якими володієте і які хотіли б розвивати, і поясніть, які можливості для цього дає позиція, на яку ви претендуєте. Наприклад, на новій роботі ви зможете працювати над проектами, які раніше були для вас недоступні.

«Якщо ваш потенційний роботодавець працює з

іншими клієнтами або іншими видами проектів, ніж ваша нинішня компанія, ви можете сказати, що хочете розширити свій професійний кругозір, знайшовши нове застосування своїм навичкам», – рекомендує Лорі Рассас.

Але пам'ятайте, що деяким рекрутерам може не сподобатися ваше прагнення до швидкого кар'єрного росту. Може здатися, що ви розглядаєте цю компанію тільки як проміжний етап і плануєте кожні кілька років міняти роботу, якщо попередня перестане відповідати вашим вимогам. Деяким організаціям потрібна перш за все стабільність, їм важливо знати, що співробітник залишиться в компанії надовго, щоб вибудувати відносини з постійними клієнтами.

Кардинальна зміна сфери діяльності

Відповідаючи на питання, чому вони вирішили різко змінити професійну сферу, багато хто з претендентів роблять помилку, починаючи говорити про свої слабкі сторони. Наприклад, якщо ви говорите, так я знаю, що у мене поки немає достатнього досвіду для цієї позиції, айчар-менеджер відразу може подумаю, що це не той, хто нам потрібен.

Навички, які ви придбали в іншій сфері діяльності, можуть виявитися корисними і на новій роботі. Головне – показати, як ваш попередній досвід і вміння зможуть стати в нагоді на новому місці роботи. А також, якщо ви заявляєте інтерв'юеру, що нинішня кар'єра не відповідає вашим прагненням, важливо показати, що ви проявили ініціативу і ретельно підготувалися до зміни сфери діяльності.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору