RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Все о подборе персонала
  5. По результатах співбесіди

По результатах співбесіди

25.11.2019 620Автор: Лоліта Платошкіна
По результатах співбесіди

По результатах співбесіди

25.11.2019     620Автор: 

Тільки відбулась співбесіда із бажаним здобувачем чи пройшла низка співбесід із заявленими кандидатами. Що роботодавцю слід робити далі?

Як правило, на співбесіді роботодавець домовляється зі здобувачем щодо подальшого зв’язку. Найчастіше цей термін складає декілька днів для обдумування обох сторін зазначених умов чи виконання тестового завдання. Після чого обидві сторони повинні зв’язатися та погодитися на умови чи попрощатися. Отже, і роботодавець, і здобувач беруть тайм-аут щоб обміркувати пропозицію та прийняти остаточне рішення. Не дивлячись на це, роботодавець продовжує розглядати кандидатур, проте повинен зробити декілька заходів після самої співбесіди. Яких саме, давайте розглянемо більш детально.

Заходи роботодавця після співбесіди

Якщо співбесіда проходила в колі інших керівників, то перше, що необхідно зробити менеджеру з персоналу - зібрати учасників співбесіди на колективну нараду. Робити це краще за всього одразу після співбесіди із кандидатом, бо саме в цей час враження від ділової зустрічі найбільш живі. Щоб наради по результатах співбесіди проходили швидко та ефективно, можете скласти список потрібних навичок та компетенцій, якими повинен володіти ваш потенційний кандидат. На нараді вам буде достатньо звірити свою оцінку та обмінятись враженнями зі своїми колегами.

Обов’язково після наради зробіть записи в записничку по результатах співбесіди, поки ви можете зафіксувати: власні враження від співбесіди, питання, які чомусь були вам незрозумілими чи залишились нерозкритими, ваші особисті сумніви чи навпаки плюси цього кандидата, будь-яку іншу інформацію, яку на ваш погляд ви вважаєте важливою.

Також радимо зробити після співбесіди ще декілька важливих кроків, які допоможуть вам не тільки прийняти остаточне рішення щодо кандидата, але й перевірити сказане ним. Ви можете знайти в резюме назви минулих компаній та спробувати зв’язатися із роботодавцями чи керівниками, щоб поспілкуватися про кандидата на вакансію. Ще одним ефективним варіантом є перевірка соціальних мереж. Перегляньте, чим спеціаліст цікавиться, що постить, де буває, які фото публікує. Це допомагає зрозуміти краще людину, яку ви берете в якості робітника.

Хай вам пощастить у пошуку робочого персоналу!


Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх