Більший об’єм роботи та збільшенні результати при розумному заохочуванні співробітників матеріальними цінностями – нормальне бажання будь-якого роботодавця. Навіть, мудрі роботодавці у будь-якому разі не відмовляться від того, щоб співробітники виконували більше роботи, враховуючи, звичайно свої можливості. При цьому, таке врахування, як правило залишається на розсуд виконавців.
З одного боку, зрозуміти їх можна. Але, з другого неможливість відмови або власне прагнення співробітника виконати більше роботи, завжди призводить до появи такого негативного стану, як перевантаження. Привчаючи керівника до своїх надмірних темпів та об’ємів роботи, найманий працівник потрапляє у пастку, коли пояснити, що так більше він не може, означає зниження його рівня в очах керівника. У випадках, коли керівник недосвідчений чи йому бракує суто людського розуміння, такий працівник наражається на небезпеку втрати роботи.
Але, рано чи пізно но час такої розмови настає й краще розуміти, як правильно провести цей діалог, без зайвих ризиків та отримуючи бажане розуміння з боку керівництва.
Спочатку все було нормально й ви не кому не казали про те, що маєте суттєво більші робочі навантаження. Тож будьте готові, що про це ніхто навіть й думати не буде, поки ви самі не донесете стан справ до керівника.
Впевненість у тому, що керівник завжди в курсі того, що відбувається з підлеглими – розповсюджена помилка. Поки ви працюєте та мовчите, здається що так й треба. Ніхто окрім вас не розуміє стан справ краще – ані ваші колеги, що просять допомогти, ані керівник, який хвалить вас кожен раз, не розуміючи, що ви вже на межі зриву.
Розказуючи начальству про ситуацію, що склалася, краще уникати жалісних та незадоволених ноток у голосі та у контексті розмови. Таких працівників ніхто не любить, та й ви самі винуваті що мовчали увесь цей час.
Поговоріть з керівником про вашу завантаженість, що накопилася на поточний момент. Це нормальне явище, бо мова йдеться не про те, що ви не встигаєте з поточними обов’язками, а про більші об’єми роботи. Поясніть причини, завдяки котрим, робота з часом накопичувалась. Одного разу додав вам роботи, бо ваш напарник звільнився, керівник може не звернути увагу на термінову необхідність пошуків йому заміни, якщо ви змогли впоратися працюючи «за двох», наприклад.
Щоб інформація не стала неочікуваною та не звучала як ультиматум, подумайте та оберіть можливі варіанти того, як ви можете допомогти у той час, поки проблему вирішують. Такий крок оцінить будь-який керівник та зробить усе можливе щоб скоріше розвантажити вас. До того ж, він не забуде такої самопожертви. А це, гарна новина для вас у найближчому майбутньому.
Може статися й так, що ви потрапили не у той час й ситуація просто зараз не виправиться. Керівник доведе це до вас та може, й вимагатиме щоб ви продовжували працювати таким чином без озвучення строків, коли це можна буде змінити. Якщо, це дійсно не можливе та шкодить здоров’ю – поясніть таке. Й ви, й керівник в одній команді тож цілі у вас спільні, а ризик застопорити роботу на глухо – не бажаний результат для керівництва насамперед. Домовляйтеся щоб прийняте рішення було таке, яке можна виконати.
Пояснив це все керівнику, не забувайте зрозуміти це й самі. Баланс у справах та рівновага у навантаженнях стане запорукою того, що ви збережете здоров’я та виконаєте обов’язки, які узяли на себе. Не треба зайвого героїзму, бо у таких справах це просто безглуздя. Спокійно виконуйте те, що треба та слідкуйте за наявністю можливості для відпочинку. Без такого балансу, навіть, якщо ви впораєтеся, результат не буде бажаним для вас, у першу чергу.
Навіть, якщо пощастить зберегти фізичне здоров’я, професійне вигоряння зробить свою «чорну справу» й ви вряд чи взагалі забажаєте виконувати будь-яку профільну роботу бо отримаєте суттєве пересичення нею. До того ж, не вслідкував за балансом ви наражаєте себе на скоєння помилок, які знапастять весь результат надмірних зусиль з вашого боку.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?