И вне зависимости от того, кем является человек – вчерашним студентом, делающим первые шаги в карьере, или профессионалом своего дела, юристом или журналистом, директором большого завода или заместителем министра, – существует несколько универсальных рекомендаций, которыми может руководствоваться любой деловой человек.
• Цвет. Холодные цвета слегка отталкивают, а теплые располагают к себе. Если вы уверены в своем обаянии и деловых качествах, то на важные переговоры наденьте костюм нейтрального цвета, в противоположном случае остановитесь на более ярких цветах.
• Макияж. Нежелателен как слишком яркий макияж, так и его полное отсутствие.
• Парфюм. Аромат духов не должен быть навязчивым. Даже если вы предпочитаете «тяжелые» ароматы, на работу выбирайте свежие, легкие, еле уловимые запахи.
• Украшения. Никакой дешевой бижутерии. Бриллианты тоже будут неуместны. Отменный вкус подчеркнут неброские украшения. У мужчин допустимы часы и обручальное кольцо, не более.
• Аксессуары. Дурным вкусом являются пластиковые пакеты, поэтому документы лучше носить в папках, а личные вещи в небольших деловых сумках.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?