RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Мотивация сотрудников
  5. Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

1.09.2022 371Автор: Лоліта Платошкіна
Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

1.09.2022     371Автор: 

Вільний час працівників - це потужний показник турботи роботодавця про колег, почуття щастя та задоволення кожного робітника, перспективи та можливості розвитку. Для багатьох здобувачів мати пріоритет вільного часу, що можна витратити на родину чи під свої власні запити, створює конкурентність серед компаній на ринку праці. Тому з боку роботодавця повинен бути грамотний розподіл часу й тайм менеджмент.

Абсолютна залученість робітників в роботу 24/7 є загрозою вигорання співробітників, що напряму пов’язано із продуктивністю та задоволеністю кожного члена команди. Стурбовані роботодавці показниками стресу, перевантаженості працівників прагнуть покращити самопочуття співробітників, зекономити їх особистий час та навчити кожного співробітника цінити час.

Для кожного співробітника, в першу чергу, прикладом є сам керівник. Тому найважливіше, що роботодавець може зробити, це показати власний приклад грамотного керування власним часом.

Дотримуйтесь та контролюйте режим роботи закладу

Режим роботи започатковує успішність вашого робочого дня. Від початку до самого його кінця. Коли співробітники бачать, о котрій години приходять керівники, то й самі намагаються дотримуватись розпорядку. Намагайтесь робити більш чіткішими розмиті рамки часу та режиму дня. Контролюйте та не допускайте частих кранчів на робочих місцях. Кілька місяців постійних кранчів цілком можуть призвести до серйозних проблем із здоров’ям.

Зменшуйте та скорочуйте наради

Керівники та адміністрація більшості компаній намагаються максимально зробити наради, мітинги, ділові зустрічі стислими, чіткими, ефективними та зрозумілими. Візьміть собі за правило ніколи не назначати зустрічі на другу половину п’ятниці й на першу половину понеділка. Це стане не тільки корпоративною фішкою, але й для кожного співробітника жестом турботи. Також багато компаній взагалі відмовляються від нарад за рахунок безперервного спілкування робочими чатами, месенджерами, електронними поштами.

Визначайте дедлайни та контролюйте процеси

Не забувайте для зручності визначати дедлайни для команди та кожного спеціаліста окремо. Це значно прискорює темп роботи кожного спеціаліста. Періодично контролюйте робочі процеси дедлайну та регулюйте його просування до кінцевого етапу.

Навчіть зосереджувати співробітників на головному

Багато ще й залежить від тих правил, які закладає керівник в команду. Одним з таких корисних правил буде навчити зосереджувати робітників на головних завданнях. Сидіти над завданням - це ще не значить його виконувати чи думати над ним. Можна витратити на завдання в половину менше часу, але бути більш продуктивним й задоволеним від результату. Для цього необхідно вміти виділяти головне й зосереджуватись на ньому. Спробуйте донести цю ідею до кожного співробітника.

Не навантажуйте зайвими чи чужими завданнями

Якщо бажаєте зекономити час співробітників, то ні в якому разі не навантажуйте співробітників зайвими завданнями. Якщо помічали за собою таку провину, то негайно припиніть так робити та розподіляйте завдання за обов’язками, вільним часом й особистим бажанням співробітників.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх