Вільний час працівників - це потужний показник турботи роботодавця про колег, почуття щастя та задоволення кожного робітника, перспективи та можливості розвитку. Для багатьох здобувачів мати пріоритет вільного часу, що можна витратити на родину чи під свої власні запити, створює конкурентність серед компаній на ринку праці. Тому з боку роботодавця повинен бути грамотний розподіл часу й тайм менеджмент.
Абсолютна залученість робітників в роботу 24/7 є загрозою вигорання співробітників, що напряму пов’язано із продуктивністю та задоволеністю кожного члена команди. Стурбовані роботодавці показниками стресу, перевантаженості працівників прагнуть покращити самопочуття співробітників, зекономити їх особистий час та навчити кожного співробітника цінити час.
Для кожного співробітника, в першу чергу, прикладом є сам керівник. Тому найважливіше, що роботодавець може зробити, це показати власний приклад грамотного керування власним часом.
Дотримуйтесь та контролюйте режим роботи закладу
Режим роботи започатковує успішність вашого робочого дня. Від початку до самого його кінця. Коли співробітники бачать, о котрій години приходять керівники, то й самі намагаються дотримуватись розпорядку. Намагайтесь робити більш чіткішими розмиті рамки часу та режиму дня. Контролюйте та не допускайте частих кранчів на робочих місцях. Кілька місяців постійних кранчів цілком можуть призвести до серйозних проблем із здоров’ям.
Зменшуйте та скорочуйте наради
Керівники та адміністрація більшості компаній намагаються максимально зробити наради, мітинги, ділові зустрічі стислими, чіткими, ефективними та зрозумілими. Візьміть собі за правило ніколи не назначати зустрічі на другу половину п’ятниці й на першу половину понеділка. Це стане не тільки корпоративною фішкою, але й для кожного співробітника жестом турботи. Також багато компаній взагалі відмовляються від нарад за рахунок безперервного спілкування робочими чатами, месенджерами, електронними поштами.
Визначайте дедлайни та контролюйте процеси
Не забувайте для зручності визначати дедлайни для команди та кожного спеціаліста окремо. Це значно прискорює темп роботи кожного спеціаліста. Періодично контролюйте робочі процеси дедлайну та регулюйте його просування до кінцевого етапу.
Навчіть зосереджувати співробітників на головному
Багато ще й залежить від тих правил, які закладає керівник в команду. Одним з таких корисних правил буде навчити зосереджувати робітників на головних завданнях. Сидіти над завданням - це ще не значить його виконувати чи думати над ним. Можна витратити на завдання в половину менше часу, але бути більш продуктивним й задоволеним від результату. Для цього необхідно вміти виділяти головне й зосереджуватись на ньому. Спробуйте донести цю ідею до кожного співробітника.
Не навантажуйте зайвими чи чужими завданнями
Якщо бажаєте зекономити час співробітників, то ні в якому разі не навантажуйте співробітників зайвими завданнями. Якщо помічали за собою таку провину, то негайно припиніть так робити та розподіляйте завдання за обов’язками, вільним часом й особистим бажанням співробітників.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.