UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

1.09.2022 342Автор: Лоліта Платошкіна
Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

1.09.2022     342Автор: 

Вільний час працівників - це потужний показник турботи роботодавця про колег, почуття щастя та задоволення кожного робітника, перспективи та можливості розвитку. Для багатьох здобувачів мати пріоритет вільного часу, що можна витратити на родину чи під свої власні запити, створює конкурентність серед компаній на ринку праці. Тому з боку роботодавця повинен бути грамотний розподіл часу й тайм менеджмент.

Абсолютна залученість робітників в роботу 24/7 є загрозою вигорання співробітників, що напряму пов’язано із продуктивністю та задоволеністю кожного члена команди. Стурбовані роботодавці показниками стресу, перевантаженості працівників прагнуть покращити самопочуття співробітників, зекономити їх особистий час та навчити кожного співробітника цінити час.

Для кожного співробітника, в першу чергу, прикладом є сам керівник. Тому найважливіше, що роботодавець може зробити, це показати власний приклад грамотного керування власним часом.

Дотримуйтесь та контролюйте режим роботи закладу

Режим роботи започатковує успішність вашого робочого дня. Від початку до самого його кінця. Коли співробітники бачать, о котрій години приходять керівники, то й самі намагаються дотримуватись розпорядку. Намагайтесь робити більш чіткішими розмиті рамки часу та режиму дня. Контролюйте та не допускайте частих кранчів на робочих місцях. Кілька місяців постійних кранчів цілком можуть призвести до серйозних проблем із здоров’ям.

Зменшуйте та скорочуйте наради

Керівники та адміністрація більшості компаній намагаються максимально зробити наради, мітинги, ділові зустрічі стислими, чіткими, ефективними та зрозумілими. Візьміть собі за правило ніколи не назначати зустрічі на другу половину п’ятниці й на першу половину понеділка. Це стане не тільки корпоративною фішкою, але й для кожного співробітника жестом турботи. Також багато компаній взагалі відмовляються від нарад за рахунок безперервного спілкування робочими чатами, месенджерами, електронними поштами.

Визначайте дедлайни та контролюйте процеси

Не забувайте для зручності визначати дедлайни для команди та кожного спеціаліста окремо. Це значно прискорює темп роботи кожного спеціаліста. Періодично контролюйте робочі процеси дедлайну та регулюйте його просування до кінцевого етапу.

Навчіть зосереджувати співробітників на головному

Багато ще й залежить від тих правил, які закладає керівник в команду. Одним з таких корисних правил буде навчити зосереджувати робітників на головних завданнях. Сидіти над завданням - це ще не значить його виконувати чи думати над ним. Можна витратити на завдання в половину менше часу, але бути більш продуктивним й задоволеним від результату. Для цього необхідно вміти виділяти головне й зосереджуватись на ньому. Спробуйте донести цю ідею до кожного співробітника.

Не навантажуйте зайвими чи чужими завданнями

Якщо бажаєте зекономити час співробітників, то ні в якому разі не навантажуйте співробітників зайвими завданнями. Якщо помічали за собою таку провину, то негайно припиніть так робити та розподіляйте завдання за обов’язками, вільним часом й особистим бажанням співробітників.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


Часто шукають

↑ Вгору