UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

1.09.2022 381Автор: Лоліта Платошкіна
Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

Поради роботодавцям: як зекономити час співробітників

1.09.2022     381Автор: 

Вільний час працівників - це потужний показник турботи роботодавця про колег, почуття щастя та задоволення кожного робітника, перспективи та можливості розвитку. Для багатьох здобувачів мати пріоритет вільного часу, що можна витратити на родину чи під свої власні запити, створює конкурентність серед компаній на ринку праці. Тому з боку роботодавця повинен бути грамотний розподіл часу й тайм менеджмент.

Абсолютна залученість робітників в роботу 24/7 є загрозою вигорання співробітників, що напряму пов’язано із продуктивністю та задоволеністю кожного члена команди. Стурбовані роботодавці показниками стресу, перевантаженості працівників прагнуть покращити самопочуття співробітників, зекономити їх особистий час та навчити кожного співробітника цінити час.

Для кожного співробітника, в першу чергу, прикладом є сам керівник. Тому найважливіше, що роботодавець може зробити, це показати власний приклад грамотного керування власним часом.

Дотримуйтесь та контролюйте режим роботи закладу

Режим роботи започатковує успішність вашого робочого дня. Від початку до самого його кінця. Коли співробітники бачать, о котрій години приходять керівники, то й самі намагаються дотримуватись розпорядку. Намагайтесь робити більш чіткішими розмиті рамки часу та режиму дня. Контролюйте та не допускайте частих кранчів на робочих місцях. Кілька місяців постійних кранчів цілком можуть призвести до серйозних проблем із здоров’ям.

Зменшуйте та скорочуйте наради

Керівники та адміністрація більшості компаній намагаються максимально зробити наради, мітинги, ділові зустрічі стислими, чіткими, ефективними та зрозумілими. Візьміть собі за правило ніколи не назначати зустрічі на другу половину п’ятниці й на першу половину понеділка. Це стане не тільки корпоративною фішкою, але й для кожного співробітника жестом турботи. Також багато компаній взагалі відмовляються від нарад за рахунок безперервного спілкування робочими чатами, месенджерами, електронними поштами.

Визначайте дедлайни та контролюйте процеси

Не забувайте для зручності визначати дедлайни для команди та кожного спеціаліста окремо. Це значно прискорює темп роботи кожного спеціаліста. Періодично контролюйте робочі процеси дедлайну та регулюйте його просування до кінцевого етапу.

Навчіть зосереджувати співробітників на головному

Багато ще й залежить від тих правил, які закладає керівник в команду. Одним з таких корисних правил буде навчити зосереджувати робітників на головних завданнях. Сидіти над завданням - це ще не значить його виконувати чи думати над ним. Можна витратити на завдання в половину менше часу, але бути більш продуктивним й задоволеним від результату. Для цього необхідно вміти виділяти головне й зосереджуватись на ньому. Спробуйте донести цю ідею до кожного співробітника.

Не навантажуйте зайвими чи чужими завданнями

Якщо бажаєте зекономити час співробітників, то ні в якому разі не навантажуйте співробітників зайвими завданнями. Якщо помічали за собою таку провину, то негайно припиніть так робити та розподіляйте завдання за обов’язками, вільним часом й особистим бажанням співробітників.

Читайте також

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 грудень, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 грудень, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


Часто шукають

↑ Вгору