RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Жизнь в коллективе
  5. Поради, як перестати боятися свого керівника

Поради, як перестати боятися свого керівника

13.03.2023 314
Поради, як перестати боятися свого керівника

Поради, як перестати боятися свого керівника

13.03.2023     314

Звичайно, ці поради будуть актуальні для тих працівників, які з певної причини бояться свого керівника. Що цікаво, причини цьому страху можуть бути як об’єктивні, так і цілком суб’єктивні. Портал з працевлаштування Jobs.ua ділиться з вами порадами, як перестати боятися свого керівника.

Гарні у вас конкурси, і начальство хороше…

А якщо без іронії, причини такої поведінки працівників – геть різні. Звичайно, всі вони беруть початок від того факту, що підлеглі і керівництво перебувають на різних рівнях субординації. Тому підлеглі обирають зазвичай одну з цих моделей поведінки: або підлещуються до начальства, або бояться і працюються так завзято, що це призводить до вигорання.

Авторитет і влада начальства, його можливість впливати на кар’єру працівників і викликає цей страх, який не завжди є виправданим. Розглянемо, як приборкати свої страхи перед начальством.

Працюємо з власною тривожністю

Як уже зазначалося вище, причини страхів підлеглих перед керівництвом можуть бути суто суб’єктивними. Найважче в цьому плані доводиться людям з підвищеною тривожністю. Тут простежується чіткий закономірний ланцюжок: власна тривожність продукує не пов’язані з реальністю страхи, які автоматично переносяться на начальство. А ще людям з підвищеною тривожністю важлива більше думка інших людей, ніж своя власна; страх критики, відсутність ініціативи та страх критики – теж сюди.

Які тут напрошуються висновки? Звичайно ж, працювати з власною тривожністю. Тільки так зможете перестати боятися свого керівника.

Поспілкуйтеся з іншими колегами стосовно взаємодії з керівництвом

Це не означає, що вам потрібно влаштовувати «опитування» серед інших працівників на тему, наскільки адекватно чи неадекватно поводиться ваше керівництво з підлеглими. Поговоріть з найбільш емоційно стійкими колегами щодо того, як вони спілкуються з начальством. І, що важливо, як реагують на критику з боку керівництва. Іноді такі працівники можуть дати справді гідні вашої уваги поради.

Не дозволяйте принижувати себе

Якщо керівник дозволяє собі надто багато – кричить або лається на вас, – важливо навчитися вибудовувати особисті кордони. Просто подумайте, що доброго вам принесе така робота, якщо вона продукує «тонни» стресу? Адекватний керівник не дозволить собі таку поведінку. І навіть якщо в нього випаде «поганий» день, він обов’язково перепросить потім за негідну поведінку. А токсичний і не подумає цього робити, бо йому всі винні, особливо – підлеглі.

І наостанок – розвивайтеся як особистість і професіонал!

Пам’ятайте, що намагатися за будь-яку ціну потоваришувати з керівництвом – не найкраща стратегія для підлеглого. Ідеальний варіант – сформувати професійні відносини. За необхідності запитуйте поради і озвучуйте зворотний зв’язок.

І, звичайно, покращуйте свої професійні навички і не припиняйте вчитися, дізнаватися щось нове. І якщо доведеться полишати компанію з токсичним керівником на чолі, ви зробите це з легкою душею.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх