Звичайно, ці поради будуть актуальні для тих працівників, які з певної причини бояться свого керівника. Що цікаво, причини цьому страху можуть бути як об’єктивні, так і цілком суб’єктивні. Портал з працевлаштування Jobs.ua ділиться з вами порадами, як перестати боятися свого керівника.
А якщо без іронії, причини такої поведінки працівників – геть різні. Звичайно, всі вони беруть початок від того факту, що підлеглі і керівництво перебувають на різних рівнях субординації. Тому підлеглі обирають зазвичай одну з цих моделей поведінки: або підлещуються до начальства, або бояться і працюються так завзято, що це призводить до вигорання.
Авторитет і влада начальства, його можливість впливати на кар’єру працівників і викликає цей страх, який не завжди є виправданим. Розглянемо, як приборкати свої страхи перед начальством.
Як уже зазначалося вище, причини страхів підлеглих перед керівництвом можуть бути суто суб’єктивними. Найважче в цьому плані доводиться людям з підвищеною тривожністю. Тут простежується чіткий закономірний ланцюжок: власна тривожність продукує не пов’язані з реальністю страхи, які автоматично переносяться на начальство. А ще людям з підвищеною тривожністю важлива більше думка інших людей, ніж своя власна; страх критики, відсутність ініціативи та страх критики – теж сюди.
Які тут напрошуються висновки? Звичайно ж, працювати з власною тривожністю. Тільки так зможете перестати боятися свого керівника.
Це не означає, що вам потрібно влаштовувати «опитування» серед інших працівників на тему, наскільки адекватно чи неадекватно поводиться ваше керівництво з підлеглими. Поговоріть з найбільш емоційно стійкими колегами щодо того, як вони спілкуються з начальством. І, що важливо, як реагують на критику з боку керівництва. Іноді такі працівники можуть дати справді гідні вашої уваги поради.
Якщо керівник дозволяє собі надто багато – кричить або лається на вас, – важливо навчитися вибудовувати особисті кордони. Просто подумайте, що доброго вам принесе така робота, якщо вона продукує «тонни» стресу? Адекватний керівник не дозволить собі таку поведінку. І навіть якщо в нього випаде «поганий» день, він обов’язково перепросить потім за негідну поведінку. А токсичний і не подумає цього робити, бо йому всі винні, особливо – підлеглі.
Пам’ятайте, що намагатися за будь-яку ціну потоваришувати з керівництвом – не найкраща стратегія для підлеглого. Ідеальний варіант – сформувати професійні відносини. За необхідності запитуйте поради і озвучуйте зворотний зв’язок.
І, звичайно, покращуйте свої професійні навички і не припиняйте вчитися, дізнаватися щось нове. І якщо доведеться полишати компанію з токсичним керівником на чолі, ви зробите це з легкою душею.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?