Звичайно, ці поради будуть актуальні для тих працівників, які з певної причини бояться свого керівника. Що цікаво, причини цьому страху можуть бути як об’єктивні, так і цілком суб’єктивні. Портал з працевлаштування Jobs.ua ділиться з вами порадами, як перестати боятися свого керівника.
А якщо без іронії, причини такої поведінки працівників – геть різні. Звичайно, всі вони беруть початок від того факту, що підлеглі і керівництво перебувають на різних рівнях субординації. Тому підлеглі обирають зазвичай одну з цих моделей поведінки: або підлещуються до начальства, або бояться і працюються так завзято, що це призводить до вигорання.
Авторитет і влада начальства, його можливість впливати на кар’єру працівників і викликає цей страх, який не завжди є виправданим. Розглянемо, як приборкати свої страхи перед начальством.
Як уже зазначалося вище, причини страхів підлеглих перед керівництвом можуть бути суто суб’єктивними. Найважче в цьому плані доводиться людям з підвищеною тривожністю. Тут простежується чіткий закономірний ланцюжок: власна тривожність продукує не пов’язані з реальністю страхи, які автоматично переносяться на начальство. А ще людям з підвищеною тривожністю важлива більше думка інших людей, ніж своя власна; страх критики, відсутність ініціативи та страх критики – теж сюди.
Які тут напрошуються висновки? Звичайно ж, працювати з власною тривожністю. Тільки так зможете перестати боятися свого керівника.
Це не означає, що вам потрібно влаштовувати «опитування» серед інших працівників на тему, наскільки адекватно чи неадекватно поводиться ваше керівництво з підлеглими. Поговоріть з найбільш емоційно стійкими колегами щодо того, як вони спілкуються з начальством. І, що важливо, як реагують на критику з боку керівництва. Іноді такі працівники можуть дати справді гідні вашої уваги поради.
Якщо керівник дозволяє собі надто багато – кричить або лається на вас, – важливо навчитися вибудовувати особисті кордони. Просто подумайте, що доброго вам принесе така робота, якщо вона продукує «тонни» стресу? Адекватний керівник не дозволить собі таку поведінку. І навіть якщо в нього випаде «поганий» день, він обов’язково перепросить потім за негідну поведінку. А токсичний і не подумає цього робити, бо йому всі винні, особливо – підлеглі.
Пам’ятайте, що намагатися за будь-яку ціну потоваришувати з керівництвом – не найкраща стратегія для підлеглого. Ідеальний варіант – сформувати професійні відносини. За необхідності запитуйте поради і озвучуйте зворотний зв’язок.
І, звичайно, покращуйте свої професійні навички і не припиняйте вчитися, дізнаватися щось нове. І якщо доведеться полишати компанію з токсичним керівником на чолі, ви зробите це з легкою душею.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.
Працювати весь день в піжамі, не встаючи з ліжка, нечищені зуби і невідвіданий душ, бо ліньки робити «зайві рухи» — ці речі дивними звичками складно назвати. Але є речі куди дивніші, ось про них і поговоримо разом із Jobs.ua. І чи варто про це непокоїтися.
Сучасні роботодавці добре розуміють важливість наявності в кандидата м’яких навичок. Це означає, що в пошукачів немає інших варіантів, як приділяти посилену увагу розвитку soft skills, не лише hard skills.