Усім нам, іноді, навіть дорослим людям, час від часу, але хочеться стати кимось, на кшталт Супермена, щоб встигнути, змогти, сягнути чи перетерпіти. Чимало таких випадків трапляється й під час робочого процесу. Ну, а якщо врахувати той факт, що робота присутня у нашому житті на цілих дві чверті, вміння встигати все на роботі знадобиться більшості з нас.
Таємницю перетворення на Супермена, ми розкривати поки не маємо права, але де-кілька порад, які здатні допомогти владнати робочий процес та встигнути зробити все, що треба, залюбки пропонуємо у якості рекомендацій.
По-перше, треба зрозуміти, наскільки важливим є ваш робочий час, та ретельно контролювати те, як ви його витрачаєте. Саме таке відношення до свого часу, проведеного на роботі, разом із іншими корисними звичками, стане основою того. що станете не просто встигати робити необхідне, а й можете продемонструвати несподівану робото здатність.
Належне відношення до власного сну, яке передбачає ранні ранкові прокидання та заняття спортом, повага до свого часу у вигляді ретельного складання списку справ на день, стануть тією платою за те, що ви навчитесь правильно використовувати кожну хвилину свого робочого часу та перетворитесь на справжнього «над-ефективного працівника», встигаючого все, й навіть, більше.
Кім цього, допомогти вам стати продуктивним, та встигати робити «все», допоможуть й наступні рекомендації.
Попробуйте прокинутися на одну годину раніше, аніж ви це робите за звичай. Вчені, шляхом практичного досвіду та спостережень за певною кількістю успішних людей, довели прямий зв'язок між успіхом, продуктивністю та вміння досягати цілей й тим у котрій годині ви прокидаєтесь. Ранні прокидання стають основою того, що ви отримуєте «більший день» та встигаєте робити чимало необхідних справ. При цьому, людина залишається в доволі бадьорому та оптимістичному настрої та з ним й розпочинає наступний день.
Кожна «дрібна справа», навіть, «непомітний» похід за хлібом, стає основою, на якій базується виконання й самих грандіозних завдань. Від того. наскільки часу менше та менше енергії на її виконання забере «дрібна» справа, залежатиме й те, як вдало ви виконаєте справу «велику».
Крім того, на такі невеличкі справи, людина витрачає більшість свого часу. Тож, контролюйте всі свої справи, які маєте виконати протягом дня. Робіть це за допомогою списку та намагайтеся дотримуватися зазначених в ньому термінів, відведених на виконання кожної справи.
Не так важливо у чому для вас полягає складність завдання. Можливо воно потребує певних зусиль, а можливо ви просто не можете за нього узятися. Головне – починайте саме з нього.
Ким би ви ре працювали та що б не робили, просто запам’ятайте: ви маєте максимально прибрати робоче місце за 15 хвилин до початку роботи, створюючи «чистий» простір, який немає нічого зайвого, що може відволікати вас від того що вам треба робити.
Навіть прості гімнастичні вправи з ранку стануть вам у нагоді. Ну. а якщо ви спроможетеся на біг чи щось більш серйозне, то доволі скоро відчуєте, як приплив сил допомагає вам у роботі, також.
Виконання роботи та справ по системі (будь-якій, яка працює) завжди приносить більш ефективний результат виконання такої праці. Тож, вам треба максимально систематизувати все, що ви робите, можливо створюючи й власні нові системи, якщо вони стануть ефективними саме для ваших ситуацій.
На думку вчених, людський мозок не має належних можливостей, щоб виконувати вдало багато різних завдань в один й той час, завдань одночасно.
Багатозадачність – це доволі тонке поняття та стосується професіоналів, що працюють з «паралельними» проектами. У більшості пересічних людей це все закінчується повним фіаско, особливо, якщо мова йде про навантаження в декілька серйозних проектів водночас.
Гратися у «цезаря» не треба, та краще, перед тим, як починати нову справу, впевнитися у тому, що попередні завдання виконанні та «закриті».
Так, вміння сказати своє жорстке «ні» там. Де це потрібно, гарна звичка, яка врятує й вашу роботу, й ваше здоров’я.
Чимало часу ми можемо витрачати на роботі на те. Що нас не стосується, не є робочим процесом та взагалі не на часі. Тож, відмовити у допомозі, коли ваша відповідальність вже «горить» чи відмовити у вислуховування проблем колеги. Краще рішення, що допоможе встигнути з власною роботою.
Вставати рано – це прекрасно, але для цього треба вкладатися спати, із врахуванням такого ранкового підйому. Головне при цьому мати належну кількість годин для сну та дотримання постійної системи того. коли ви вкладаєтесь, а коли пробуджаєтеся.
Впорядкуйте всі свої канали зв’язку. Особливо мова йде про робочі електронні листи, які можуть накопичуватися сотнями.
Розсортируйте пошту, щоб завжди мати змогу швидко реагувати на ті листи, які можуть бути важливими. Не давайте пошті накопичуватися бо саме електронні листи здатні забрати багато вашого часу на їх «розбирання».
Те саме стосується й соціальних мереж, які часто компанії використовують, як засоби для зв’язку із співробітниками. Треба пам’ятати, що месенджер та спілкування по роботі відрізняється від довгих «зависань» у стрічці новин.
Можливо, це здається не серйозним, але справжня увага та читання документів ретельно, стануть справжньою запорукою того, що вам не доведеться чогось там переробляти, наприклад, або «наздоганяти» роботу іншим чином.
Також, вам суттєво допоможе й вміння приймати швидкі рішення.
Там, де це можливо, скоротіть час на прийняття рішень до однієї хвилини. Роздуми над тим, яке рішення прийняти, часто стають причиною втрати чималого часу протягом робочого дня.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.