Після тривалої перерви буває складно повернутися до роботи в колишньому, звичному для робочих буднів, режимі. Як швидше адаптуватися до нової роботи, якщо ви деякий час не працювали – в матеріалі від порталу з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua.
Усталений набір звичок формує відчуття комфорту та стабільності на кожен робочий день. Чим швидше ви зможете налаштуватись під нові умови, тим краще для вашої ж працездатності. Приміром, раніше ви мали звичний восьмигодинний робочий день, а нова робота передбачає іншу кількість робочих годин – нічна зміна або 12/7 (тобто 12-годинний робочий день впродовж 7-ми днів, а потім 7 днів відпочинок). Якщо одразу не адаптуватися до нового графіку, на роботу вас супроводжуватимуть втома від невисипання і кола під очима. Тому налагодити старі звички – це одне з найважливіших завдань, коли ви влаштовуєтесь на нову роботу.
Зараз українцям загалом властива підвищена тривожність, адже війна не сприяє позитивним думкам. А нова робота теж додає стресу, тож прокидаючись вранці, відстежуйте своє самопочуття. Якщо відчуваєте, що почуваєтесь погано – пообіцяйте собі, що порадуєте себе сьогодні чимось приємним. Це може бути смачний сендвіч на обіді, такий довгоочікуваний манікюр після роботи чи розмова з колегою під час перерви на чай-каву. Такі думки підбадьорять і допоможуть сфокусуватися на позитивних моментах. А за позитивними думками буде менше хвилювання про нову роботу.
Якщо відчуваєте, що вам не завадить бодай деякий час попрацювати в більш зручному для вас графіку, обговоріть це з вашим безпосереднім керівництвом. Зрозуміло, що від себе ви зобов’язуєтесь відпрацьовувати належну кількість годин. Навіть якщо вам відмовлять або запропонують натомість щось інше – принаймні ви знатимете, що обговорили цю важливу для себе тему.
Багато працівників роблять помилку в перші дні на новій роботі – не спілкуються з колегами та начальством, не налагоджують ефективну комунікацію. Звісно, можна сподіватися, що з часом все налагодиться само собою, але краще взяти ініціативу в свої руки. Не соромтеся попросити начальство приділити вам час і обговорити важливі для вас питання адаптації на новій роботі. Це допоможе знизити ваш рівень тривоги, та й адаптація мине швидше.
Що цікаво, чим довше люди проводять час вдома, тим більше вони схильні думати про свою кар’єру та життя в цілому. Але ось ви готуєтеся вийти на нову роботу, тож приділіть час на обдумування найближчих планів та пріоритетів. Що очікуєте від цієї роботи, які перспективи та можливості вона відкриє перед вами в найближчому майбутньому? Які навички вам потрібно освоїти найближчим часом? Обміркуйте також той досвід, який ви отримали, перебуваючи вдома. Візьміть і від нього щось корисне в своє нове життя.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.