Після тривалої перерви буває складно повернутися до роботи в колишньому, звичному для робочих буднів, режимі. Як швидше адаптуватися до нової роботи, якщо ви деякий час не працювали – в матеріалі від порталу з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua.
Усталений набір звичок формує відчуття комфорту та стабільності на кожен робочий день. Чим швидше ви зможете налаштуватись під нові умови, тим краще для вашої ж працездатності. Приміром, раніше ви мали звичний восьмигодинний робочий день, а нова робота передбачає іншу кількість робочих годин – нічна зміна або 12/7 (тобто 12-годинний робочий день впродовж 7-ми днів, а потім 7 днів відпочинок). Якщо одразу не адаптуватися до нового графіку, на роботу вас супроводжуватимуть втома від невисипання і кола під очима. Тому налагодити старі звички – це одне з найважливіших завдань, коли ви влаштовуєтесь на нову роботу.
Зараз українцям загалом властива підвищена тривожність, адже війна не сприяє позитивним думкам. А нова робота теж додає стресу, тож прокидаючись вранці, відстежуйте своє самопочуття. Якщо відчуваєте, що почуваєтесь погано – пообіцяйте собі, що порадуєте себе сьогодні чимось приємним. Це може бути смачний сендвіч на обіді, такий довгоочікуваний манікюр після роботи чи розмова з колегою під час перерви на чай-каву. Такі думки підбадьорять і допоможуть сфокусуватися на позитивних моментах. А за позитивними думками буде менше хвилювання про нову роботу.
Якщо відчуваєте, що вам не завадить бодай деякий час попрацювати в більш зручному для вас графіку, обговоріть це з вашим безпосереднім керівництвом. Зрозуміло, що від себе ви зобов’язуєтесь відпрацьовувати належну кількість годин. Навіть якщо вам відмовлять або запропонують натомість щось інше – принаймні ви знатимете, що обговорили цю важливу для себе тему.
Багато працівників роблять помилку в перші дні на новій роботі – не спілкуються з колегами та начальством, не налагоджують ефективну комунікацію. Звісно, можна сподіватися, що з часом все налагодиться само собою, але краще взяти ініціативу в свої руки. Не соромтеся попросити начальство приділити вам час і обговорити важливі для вас питання адаптації на новій роботі. Це допоможе знизити ваш рівень тривоги, та й адаптація мине швидше.
Що цікаво, чим довше люди проводять час вдома, тим більше вони схильні думати про свою кар’єру та життя в цілому. Але ось ви готуєтеся вийти на нову роботу, тож приділіть час на обдумування найближчих планів та пріоритетів. Що очікуєте від цієї роботи, які перспективи та можливості вона відкриє перед вами в найближчому майбутньому? Які навички вам потрібно освоїти найближчим часом? Обміркуйте також той досвід, який ви отримали, перебуваючи вдома. Візьміть і від нього щось корисне в своє нове життя.
Запозичуємо найкращі бізнес-ідеї в лідерів світового виробництва, щоб економіка і сільське господарство України розвивалися попри всі труднощі і нереальні виклики нашого часу.
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував добірку бізнес-ідей для українців, які живуть в різних куточках світу. Пересилайте друзям і знайомим, які живуть в згаданих країнах.
Перевірка майбутніх працівників на стресостійкість є поширеним явищем, навіть якщо ви вперше про це чуєте. Чому компанії це роблять, як розпізнати стрес-тест на співбесіді і правильно зреагувати на нього, з’ясовував Jobs.ua.
З’ясовуємо разом з Jobs.ua, які бізнес-ідеї можна розвивати в 2025 році з активним використанням ШІ.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.