UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Повертаєтеся до роботи після перерви? Поради, як швидше адаптуватися

Повертаєтеся до роботи після перерви? Поради, як швидше адаптуватися

29.12.2022 505
Повертаєтеся до роботи після перерви? Поради, як швидше адаптуватися

Повертаєтеся до роботи після перерви? Поради, як швидше адаптуватися

29.12.2022     505

Після тривалої перерви буває складно повернутися до роботи в колишньому, звичному для робочих буднів, режимі. Як швидше адаптуватися до нової роботи, якщо ви деякий час не працювали – в матеріалі від порталу з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua.

Старі звички – це добре

Усталений набір звичок формує відчуття комфорту та стабільності на кожен робочий день. Чим швидше ви зможете налаштуватись під нові умови, тим краще для вашої ж працездатності. Приміром, раніше ви мали звичний восьмигодинний робочий день, а нова робота передбачає іншу кількість робочих годин – нічна зміна або 12/7 (тобто 12-годинний робочий день впродовж 7-ми днів, а потім 7 днів відпочинок). Якщо одразу не адаптуватися до нового графіку, на роботу вас супроводжуватимуть втома від невисипання і кола під очима. Тому налагодити старі звички – це одне з найважливіших завдань, коли ви влаштовуєтесь на нову роботу.

Відстежуйте самопочуття

Зараз українцям загалом властива підвищена тривожність, адже війна не сприяє позитивним думкам. А нова робота теж додає стресу, тож прокидаючись вранці, відстежуйте своє самопочуття. Якщо відчуваєте, що почуваєтесь погано – пообіцяйте собі, що порадуєте себе сьогодні чимось приємним. Це може бути смачний сендвіч на обіді, такий довгоочікуваний манікюр після роботи чи розмова з колегою під час перерви на чай-каву. Такі думки підбадьорять і допоможуть сфокусуватися на позитивних моментах. А за позитивними думками буде менше хвилювання про нову роботу.

Вам потрібен гнучкий графік? Обговоріть це!

Якщо відчуваєте, що вам не завадить бодай деякий час попрацювати в більш зручному для вас графіку, обговоріть це з вашим безпосереднім керівництвом. Зрозуміло, що від себе ви зобов’язуєтесь відпрацьовувати належну кількість годин. Навіть якщо вам відмовлять або запропонують натомість щось інше – принаймні ви знатимете, що обговорили цю важливу для себе тему.

Налагоджуйте комунікацію з новими колегами

Багато працівників роблять помилку в перші дні на новій роботі – не спілкуються з колегами та начальством, не налагоджують ефективну комунікацію. Звісно, можна сподіватися, що з часом все налагодиться само собою, але краще взяти ініціативу в свої руки. Не соромтеся попросити начальство приділити вам час і обговорити важливі для вас питання адаптації на новій роботі. Це допоможе знизити ваш рівень тривоги, та й адаптація мине швидше.

Визначте найближчі пріоритети

Що цікаво, чим довше люди проводять час вдома, тим більше вони схильні думати про свою кар’єру та життя в цілому. Але ось ви готуєтеся вийти на нову роботу, тож приділіть час на обдумування найближчих планів та пріоритетів. Що очікуєте від цієї роботи, які перспективи та можливості вона відкриє перед вами в найближчому майбутньому? Які навички вам потрібно освоїти найближчим часом? Обміркуйте також той досвід, який ви отримали, перебуваючи вдома. Візьміть і від нього щось корисне в своє нове життя.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору