Незважаючи на те, що офіційно карантин в Україні ще триває, багато працівників повертаються до офісів, а компанії поступово налагоджують свою діяльність. Однак тепер людям потрібно звикати до нових правил, розроблених МОЗ, спрямованих на підвищення безпеки праці. Слід ознайомитися з ними детальніше, щоб розуміти, у яких умовах доведеться продовжувати трудову діяльність.
Важливо: повний звід правил зібраний у Рекомендаціях МОЗ, затверджених 9 травня 2020 р.
Кожен керівник фірми та підприємець повинен подбати про безпеку робочих місць своїх підлеглих і створення умов, відповідних до рекомендацій. Серед вимог:
Також слід на деякий час (поки триває карантин) відсторонити колег, що знаходяться в зоні ризику (60+ років або мають хронічні захворювання) від роботи в офісі. Можна налагодити дистанційне співробітництво.
Обов'язково в офісі потрібно проводити вологе прибирання з дезінфікувальним розчином. Протягом дня слід провітрювати приміщення кожні 2 години та в кінці робочої зміни.
Не тільки до власників офісів висуваються суворі вимоги щодо забезпечення роботи в карантин, а й до співробітників. Вони повинні розуміти серйозність ситуації й важливість заходів дотримання Рекомендацій МОЗ.
Важливо: перед початком робочого дня або зміни у всіх співробітників повинні вимірювати температуру. Люди, у кого вона підвищена (понад 37,2) в кого є ознаки ГРЗ, повинні відправитися лікуватися додому.
Якщо температура вимірюється контактним способом, то перед кожним новим використанням слід протирати градусник дезінфікувальним розчином.
Крім цього, розроблені також нові правила поведінки на роботі:
Якщо людина виявила в себе ознаки ГРЗ, вона повинна самоізолюватися до тих пір, поки не перестане бути потенційно небезпечною для суспільства.
Крім власників компаній і співробітників офісів, МОЗ розробило також і вимоги для клієнтів/партнерів. По-перше, потрібно заздалегідь повідомляти про свій візит і погоджувати часовий інтервал перебування. Це допоможе виключити контакти з іншими відвідувачами.
Другий момент стосується дистанції. Якщо доводиться чекати на вулиці, то слід дотримуватися відстані в 1,5 м від інших. У залі обслуговуванні допускається перебування мінімальної кількості людей з розрахунку 1 особа / 10 м2.
Також усі відвідувачі повинні приходити до офісу у власних засобах захисту (масках) й обробляти руки антисептиком.
Ці заходи розроблені спеціально, щоб виключити ризик поширення коронавірусу, тому не варто їх ігнорувати. Дотримання правил допоможе уникнути зараження самим співробітникам і відвідувачам офісів, що є вагомим аргументом на користь того, щоб строго дотримуватися всіх рекомендацій МОЗ.
У цьому матеріалі вашій увазі пропонується цікава й подекуди драматична історія злету й занепаду нідерландських техно піонерів, які змінили ландшафт сучасної цивілізації.
Розбираємося, які перспективи пропонує професія психолога в Україні у 2025 році.
Метод Pomodoro допомагає ефективно розподіляти час між робочими завданнями. Сьогодні розберемо «на кісточки» ті можливості, які пропонує ця чудова техніка тайм-менеджменту для ефективного виконання завдань і зосередженої праці.
Якщо кар’єра не рухається, можливо, ви щось робите не так? Причини бувають різні, тому давайте проаналізуємо, якими порадами скористатися, щоб досягати успіху в кар’єрі.
На етапі працевлаштування пошукач може передумати влаштовуватися в конкретну компанію. Як відмовити роботодавцю, сказати «ні» професійно? З’ясовуємо разом з Jobs.ua.