UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Ваше здоров'я
  5. Правила безпечної роботи в офісі

Правила безпечної роботи в офісі

20.08.2020 412
Правила безпечної роботи в офісі

Правила безпечної роботи в офісі

20.08.2020     412

Безпека понад усе: нові правила стосовно того, як працювати в офісі в нинішніх умовах

Незважаючи на те, що офіційно карантин в Україні ще триває, багато працівників повертаються до офісів, а компанії поступово налагоджують свою діяльність. Однак тепер людям потрібно звикати до нових правил, розроблених МОЗ, спрямованих на підвищення безпеки праці. Слід ознайомитися з ними детальніше, щоб розуміти, у яких умовах доведеться продовжувати трудову діяльність.

Важливо: повний звід правил зібраний у Рекомендаціях МОЗ, затверджених 9 травня 2020 р.

Вимоги до власника

Кожен керівник фірми та підприємець повинен подбати про безпеку робочих місць своїх підлеглих і створення умов, відповідних до рекомендацій. Серед вимог:

  1. Інформувати партнерів і клієнтів щодо дотримання карантинних обмежень та нових правил обслуговування. Наприклад, сьогодні багато питань можна обговорювати в режимі онлайн або телефоном, завдяки чому вдається звести до мінімуму персональний контакт між людьми.
  2. Забезпечити офіс рідким милом, антисептиками й одноразовими паперовими рушниками (багаторазовими користуватися не можна, бо через них поширюються бактерії).
  3. Зробити маркування (дистанція 1,5 м) перед входом до офісу й у приміщенні (для клієнтів) Цей захід допоможе уникнути скупчення людей і дотримуватися правил поведінки в черзі.
  4. В офісі організувати місце, де потрібно встановити антисептик на спиртовій основі (не менше 60% – ізопропіловий і мінімум 70% – етиловий). Також потрібно розробити банер або повісити наклейку щодо важливості заходів дезінфекції.
  5. Організувати урни для використаних паперових рушників і засобів індивідуального захисту, звідки їх направлятимуть на утилізацію.

Також слід на деякий час (поки триває карантин) відсторонити колег, що знаходяться в зоні ризику (60+ років або мають хронічні захворювання) від роботи в офісі. Можна налагодити дистанційне співробітництво.

Обов'язково в офісі потрібно проводити вологе прибирання з дезінфікувальним розчином. Протягом дня слід провітрювати приміщення кожні 2 години та в кінці робочої зміни.

засоби захисту

Правила для співробітників

Не тільки до власників офісів висуваються суворі вимоги щодо забезпечення роботи в карантин, а й до співробітників. Вони повинні розуміти серйозність ситуації й важливість заходів дотримання Рекомендацій МОЗ.

Важливо: перед початком робочого дня або зміни у всіх співробітників повинні вимірювати температуру. Люди, у кого вона підвищена (понад 37,2) в кого є ознаки ГРЗ, повинні відправитися лікуватися додому.

Якщо температура вимірюється контактним способом, то перед кожним новим використанням слід протирати градусник дезінфікувальним розчином.

Крім цього, розроблені також нові правила поведінки на роботі:

  • використати маски (обов'язково) протягом усього трудового дня;
  • мити руки протягом робочого дня (кожні 3 години), при цьому використовувати рідке мило;
  • кожні 3 години обробляти руки антисептиком.

Якщо людина виявила в себе ознаки ГРЗ, вона повинна самоізолюватися до тих пір, поки не перестане бути потенційно небезпечною для суспільства.

Правила для відвідувачів

Крім власників компаній і співробітників офісів, МОЗ розробило також і вимоги для клієнтів/партнерів. По-перше, потрібно заздалегідь повідомляти про свій візит і погоджувати часовий інтервал перебування. Це допоможе виключити контакти з іншими відвідувачами.

Другий момент стосується дистанції. Якщо доводиться чекати на вулиці, то слід дотримуватися відстані в 1,5 м від інших. У залі обслуговуванні допускається перебування мінімальної кількості людей з розрахунку 1 особа / 10 м2.

Також усі відвідувачі повинні приходити до офісу у власних засобах захисту (масках) й обробляти руки антисептиком.

Ці заходи розроблені спеціально, щоб виключити ризик поширення коронавірусу, тому не варто їх ігнорувати. Дотримання правил допоможе уникнути зараження самим співробітникам і відвідувачам офісів, що є вагомим аргументом на користь того, щоб строго дотримуватися всіх рекомендацій МОЗ.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


Часто шукають

↑ Вгору