RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Все о подборе персонала
  5. Причини, чому не варто наймати на роботу друзів

Причини, чому не варто наймати на роботу друзів

14.11.2022 499
Причини, чому не варто наймати на роботу друзів

Причини, чому не варто наймати на роботу друзів

14.11.2022     499

Хочеш втратити друга – позич йому гроші. Всім відоме це твердження, і чимало людей втрачали друзів після цього. Але не менш справедливим є ще одне негласне правило: друзів також не варто наймати до себе на роботу. Розглянемо разом із Jobs.ua, чому таке рішення може обернутися значними проблемами в майбутньому.

Друг поводитиметься надто фамільярно

Звичайно, це твердження стосуватиметься не всіх друзів, а лише тих, хто не зможе розділити робочі стосунки та дружні. Але уявіть собі ситуацію: друг візьме за звичку згадувати в присутності ваших підлеглих курйозні випадки з дитинства і таке інше. Це щоразу ставитиме вас в незручну ситуацію, злитиме і дратуватиме. Вам потрібні ці зайві нерви? Звісно, ваш друг може й не усвідомлювати, наскільки це недоречно – розповідати на робочому місці всі ці історії, але хіба вам від того буде легше? Можливо, він у такий спосіб намагатиметься показати, що він з «босом» на короткій нозі. І в якийсь момент ви пошкодуєте про своє рішення взяти його на роботу.

Робочі обов’язки

Знову ж таки, все залежить від людини. Хтось, можливо, й намагатиметься працювати як слід, щоб виправдати довіру свого друга. Але найдуться і такі друзі, для яких стане великою спокусою нехтувати робочими обов’язками. Мовляв, мені все зійде з рук, бо начальник – мій друг. Що він мені зробить? Невже посміє звільнити свого друга? І в результаті почнуться недопрацювання, спізнення на роботу чи тривалі обіди. Зайве говорити, наскільки така поведінка дратуватиме інших працівників.

Гроші і зарплата

Подумайте, як реагуватимете на те, що друг з часом може попросити більшу зарплату. Як поставляться ваші співробітники, якщо дізнаються про це? Цілком очевидно, що їхня мотивація і бажання працювати у вашій компанії підуть вниз. А як почуватиметесь ви, не в змозі відмовити йому? Відмовити в проханні – друг образиться, бо вважатиме, що вам шкода трохи «накинути» йому зверху. Можливо, він навіть захоче помститися вам: саботуватиме свої обов’язки, поводитиметься зверхньо в присутності ваших підлеглих.

Вам буде важче звільнити його

Рішення про звільнення свого друга може остаточно зруйнувати вашу дружбу. В протилежному випадку доведеться тримати на роботі некомпетентного працівника. Така ситуація викликатиме у вас додатковий стрес, а рішення про звільнення призведе до почуття провини.

Як бачимо, змішування дружби та ділових стосунків приховує багато потенційних пасток. Ви не зможете передбачити усе наперед, які наслідки матиме ваше бажання допомогти товаришу. Звичайно, прийом друга на роботу не завжди матиме описані вище наслідки. І все ж, якщо ви готові ризикнути, добре подумайте над своїм рішенням. І чи влаштують вас такі стосунки з другом – приятельські в житті та ієрархічні на роботі?

Словом, якщо ви постали перед таким викликом, одним з найкращих рішень буде чесна і відверта розмова з другом. Обговоріть всі деталі майбутньої співпраці, щоб кожен з вас добре зважив всі «за» і «проти».

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх