RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Про що не варто говорити на співбесіді

Про що не варто говорити на співбесіді

7.11.2022 603Автор: Лоліта Платошкіна
Про що не варто говорити на співбесіді

Про що не варто говорити на співбесіді

7.11.2022     603Автор: 

Бажане запрошення на співбесіду! А це значить, що ви переходите до важливого етапу, де вам необхідно справити враження на роботодавця. Зустріч із майбутнім роботодавцем в живу чи по скайпу здатна збити з пантелику навіть досвідчених здобувачів. Іноді вони губляться настільки, що здатні зіпсувати співбесіду. Провалити її дуже легко, адже потрібні слова зникають, мова стає кострубатою, а язик взагалі починає жити своїм життям і заводить розмову в глухий кут.

Якщо ви хочете отримати запрошення від роботодавця, дуже важливо на співбесіді відстежувати, що говориш та знаходити правильні слова та відповіді на незручні питання. Існують певні теми, на які краще не говорити, уникати чи зовсім не підіймати їх. Jobs.ua розкриває теми-табу для співбесіди та дає практичні поради, як вийти з каверзних розмовних ситуацій.

Табу теми на співбесіді

Підготовленість до співбесіди - 50% вашого успіху. Досить складно передбачити, які питання поставить роботодавець особисто вам, виходячи з тих даних, що ви надали в резюме чи портфоліо. Але можна передбачити та підготуватися до тих стандартних питань, що менеджери з персоналу задають всім. Проте навіть на них можна схибити та проколотися, сказати, щось не те. Чого ж не можна говорити на співбесіді?

Питати чим займається компанія роботодавця

Може виглядати досить дивним, проте HR-менеджери чують це питання досить часто. А це значить одне - здобувач прийшов на співбесіду непідготовлений. Він не шукав інформацію про компанію в інтернеті, не заходив на сайт і не розуміє, в якій галузі доведеться працювати. Така поведінка говорить про необдуманість рішень здобувача щодо пошуку роботи та побудови власної кар’єрної мапи.

Скаржитися на колишнього керівника

Дуже слизька доріжка, яка приведе до скептичного відношення щодо вашої кандидатури. По-перше, у роботодавця виникне уявлення щодо вас як до людини, яка постійно скаржиться, до того ж безпідставно. Така людина нікому не подобається. По-друге, виникнуть додаткові питання щодо причин вашого звільнення та саме такого відношення.

Казати, що вас звільнили

Наразі кадровики закривають всі звільнення за обопільною згодою. І це на руку багатьом здобувачам. У них є шанс опустити причини вашого фактичного звільнення і зосередити увагу роботодавця на вашому досвіді. Як тільки скажете, що були звільнені, посиплються питання чому та за яких обставин. Знову доведеться видумувати влучні відговорки, які будуть тільки пробуджувати у роботодавця бажання подзвонити в минуле місце роботи й розпитати про вас докладніше.

Казати, що ви чогось не знаєте

Ніколи не кажіть, що ви чогось не знаєте. Будь-які заперечення та відмови відповідати створюють негативний досвід взаємодії з вами. Ви забули, не пам’ятаєте, не можете зараз пригадати, але точно знаєте. Діалог в такому руслі допоможе зберегти позитивне спілкування та досвід з вашою кандидатурою.

Починати розмову з фінансового питання

Ніколи не починайте розмову з фінансового питання, адже це виглядає нетактовно й до того ж не всі деталі вашої роботи оговорені. Ви ще не знаєте яку роботу та в якій мірі вам доведеться виконувати. Тільки коли всі питання та деталі будуть обговорені з роботодавцем, приступайте до цієї теми. Найчастіше роботодавець сам підіймає це питання в кінці співбесіди.

Читайте также

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 Февраль, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 Февраль, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 Февраль, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.


↑ Наверх