UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Про що не варто говорити на співбесіді

Про що не варто говорити на співбесіді

7.11.2022 598Автор: Лоліта Платошкіна
Про що не варто говорити на співбесіді

Про що не варто говорити на співбесіді

7.11.2022     598Автор: 

Бажане запрошення на співбесіду! А це значить, що ви переходите до важливого етапу, де вам необхідно справити враження на роботодавця. Зустріч із майбутнім роботодавцем в живу чи по скайпу здатна збити з пантелику навіть досвідчених здобувачів. Іноді вони губляться настільки, що здатні зіпсувати співбесіду. Провалити її дуже легко, адже потрібні слова зникають, мова стає кострубатою, а язик взагалі починає жити своїм життям і заводить розмову в глухий кут.

Якщо ви хочете отримати запрошення від роботодавця, дуже важливо на співбесіді відстежувати, що говориш та знаходити правильні слова та відповіді на незручні питання. Існують певні теми, на які краще не говорити, уникати чи зовсім не підіймати їх. Jobs.ua розкриває теми-табу для співбесіди та дає практичні поради, як вийти з каверзних розмовних ситуацій.

Табу теми на співбесіді

Підготовленість до співбесіди - 50% вашого успіху. Досить складно передбачити, які питання поставить роботодавець особисто вам, виходячи з тих даних, що ви надали в резюме чи портфоліо. Але можна передбачити та підготуватися до тих стандартних питань, що менеджери з персоналу задають всім. Проте навіть на них можна схибити та проколотися, сказати, щось не те. Чого ж не можна говорити на співбесіді?

Питати чим займається компанія роботодавця

Може виглядати досить дивним, проте HR-менеджери чують це питання досить часто. А це значить одне - здобувач прийшов на співбесіду непідготовлений. Він не шукав інформацію про компанію в інтернеті, не заходив на сайт і не розуміє, в якій галузі доведеться працювати. Така поведінка говорить про необдуманість рішень здобувача щодо пошуку роботи та побудови власної кар’єрної мапи.

Скаржитися на колишнього керівника

Дуже слизька доріжка, яка приведе до скептичного відношення щодо вашої кандидатури. По-перше, у роботодавця виникне уявлення щодо вас як до людини, яка постійно скаржиться, до того ж безпідставно. Така людина нікому не подобається. По-друге, виникнуть додаткові питання щодо причин вашого звільнення та саме такого відношення.

Казати, що вас звільнили

Наразі кадровики закривають всі звільнення за обопільною згодою. І це на руку багатьом здобувачам. У них є шанс опустити причини вашого фактичного звільнення і зосередити увагу роботодавця на вашому досвіді. Як тільки скажете, що були звільнені, посиплються питання чому та за яких обставин. Знову доведеться видумувати влучні відговорки, які будуть тільки пробуджувати у роботодавця бажання подзвонити в минуле місце роботи й розпитати про вас докладніше.

Казати, що ви чогось не знаєте

Ніколи не кажіть, що ви чогось не знаєте. Будь-які заперечення та відмови відповідати створюють негативний досвід взаємодії з вами. Ви забули, не пам’ятаєте, не можете зараз пригадати, але точно знаєте. Діалог в такому руслі допоможе зберегти позитивне спілкування та досвід з вашою кандидатурою.

Починати розмову з фінансового питання

Ніколи не починайте розмову з фінансового питання, адже це виглядає нетактовно й до того ж не всі деталі вашої роботи оговорені. Ви ще не знаєте яку роботу та в якій мірі вам доведеться виконувати. Тільки коли всі питання та деталі будуть обговорені з роботодавцем, приступайте до цієї теми. Найчастіше роботодавець сам підіймає це питання в кінці співбесіди.

Читайте також

  • Магістратура за кордоном: де навчатися українцям? 7 лютий, 2025

    Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.

  • Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради 5 лютий, 2025

    А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.

  • Як успішно запустити YouTube-канал в 2025 році? 3 лютий, 2025

    YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.

  • Найпоширеніші дискримінаційні питання на співбесідах: як діяти, якщо запитують не про роботу29 січень, 2025

    Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.

  • Як зацікавити дитину фрилансом?27 січень, 2025

    Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті. 


Часто шукають

↑ Вгору