RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Испытательный срок
  5. Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

29.12.2019 752Автор: Лоліта Платошкіна
Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

29.12.2019     752Автор: 

Перший робочий день спеціаліста важливий як для нового робітника, так і для компанії, бо перша зустріч та спілкування формують перші враження. Тому окрім того, що роботодавець повинен підготувати робоче місце, необхідно спланувати діяльність робітника, а також не забути поговорити про важливі моменти співробітництва.

Адаптація нового співробітника

Перші декілька днів нового працівника в компанії можна назвати періодом адаптації на робочому місці. Роботодавець та менеджер з персоналу несуть відповідальність за акліматизацію нового робітника на новому місці, саме тому вони повинні ввести в курс справи та обговорити важливі питання роботи.

В перший день роботи нового спеціаліста в компанії просто необхідно з ним обговорити перші декілька тижнів роботи. Цей проміжок часу входить до важливого періоду нового співробітника - випробувального терміну. З новим робітником треба обговорити, які завдання стоять перед ним під час випробувального терміну. Він сам повинен зрозуміти, чого він повинен навчитися за відведений час та чим заповнити прогалини у знаннях. Найкращим способом зацікавити та залучити співробітника до успішного проходження випробувального терміну - дати йому завдання скласти поетапний план досягнення завдань на випробувальний термін. Тоді він сам зможе відстежувати власний успіх.

В перший день роботи роботодавець повинен розповісти новому робітнику правила, якими керується компанія щодня. Познайомити спеціаліста з розпорядком дня, внутрішніми правилами та установами, пояснити, які обов’язки він буде виконувати щодня, познайомити із колективом, а також найближчими колегами, з якими спеціалісту випаде працювати найближчий час. Ці знання та інформація допоможе спеціалісту самостійно працювати у найближчий час та продовжувати налагоджувати стосунки з колективом.

В перший день роботи менджер з персоналу повинен розповісти новому робітнику, що категорично не можна роботи, як в компанії, так і стосовно робочих завдань. Наприклад, перші виконані завдання не можна одразу реалізовувати, а слід відправити на перевірку керівникові. Чи, категорично не можна запізнюватись більше ніж на півгодини, тощо.

Успіху вам в перший день співпраці з новим робітником!

Читайте также

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 Декабрь, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 Декабрь, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


↑ Наверх