UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

29.12.2019 760Автор: Лоліта Платошкіна
Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

29.12.2019     760Автор: 

Перший робочий день спеціаліста важливий як для нового робітника, так і для компанії, бо перша зустріч та спілкування формують перші враження. Тому окрім того, що роботодавець повинен підготувати робоче місце, необхідно спланувати діяльність робітника, а також не забути поговорити про важливі моменти співробітництва.

Адаптація нового співробітника

Перші декілька днів нового працівника в компанії можна назвати періодом адаптації на робочому місці. Роботодавець та менеджер з персоналу несуть відповідальність за акліматизацію нового робітника на новому місці, саме тому вони повинні ввести в курс справи та обговорити важливі питання роботи.

В перший день роботи нового спеціаліста в компанії просто необхідно з ним обговорити перші декілька тижнів роботи. Цей проміжок часу входить до важливого періоду нового співробітника - випробувального терміну. З новим робітником треба обговорити, які завдання стоять перед ним під час випробувального терміну. Він сам повинен зрозуміти, чого він повинен навчитися за відведений час та чим заповнити прогалини у знаннях. Найкращим способом зацікавити та залучити співробітника до успішного проходження випробувального терміну - дати йому завдання скласти поетапний план досягнення завдань на випробувальний термін. Тоді він сам зможе відстежувати власний успіх.

В перший день роботи роботодавець повинен розповісти новому робітнику правила, якими керується компанія щодня. Познайомити спеціаліста з розпорядком дня, внутрішніми правилами та установами, пояснити, які обов’язки він буде виконувати щодня, познайомити із колективом, а також найближчими колегами, з якими спеціалісту випаде працювати найближчий час. Ці знання та інформація допоможе спеціалісту самостійно працювати у найближчий час та продовжувати налагоджувати стосунки з колективом.

В перший день роботи менджер з персоналу повинен розповісти новому робітнику, що категорично не можна роботи, як в компанії, так і стосовно робочих завдань. Наприклад, перші виконані завдання не можна одразу реалізовувати, а слід відправити на перевірку керівникові. Чи, категорично не можна запізнюватись більше ніж на півгодини, тощо.

Успіху вам в перший день співпраці з новим робітником!

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору