Перший робочий день спеціаліста важливий як для нового робітника, так і для компанії, бо перша зустріч та спілкування формують перші враження. Тому окрім того, що роботодавець повинен підготувати робоче місце, необхідно спланувати діяльність робітника, а також не забути поговорити про важливі моменти співробітництва.
Перші декілька днів нового працівника в компанії можна назвати періодом адаптації на робочому місці. Роботодавець та менеджер з персоналу несуть відповідальність за акліматизацію нового робітника на новому місці, саме тому вони повинні ввести в курс справи та обговорити важливі питання роботи.
В перший день роботи нового спеціаліста в компанії просто необхідно з ним обговорити перші декілька тижнів роботи. Цей проміжок часу входить до важливого періоду нового співробітника - випробувального терміну. З новим робітником треба обговорити, які завдання стоять перед ним під час випробувального терміну. Він сам повинен зрозуміти, чого він повинен навчитися за відведений час та чим заповнити прогалини у знаннях. Найкращим способом зацікавити та залучити співробітника до успішного проходження випробувального терміну - дати йому завдання скласти поетапний план досягнення завдань на випробувальний термін. Тоді він сам зможе відстежувати власний успіх.
В перший день роботи роботодавець повинен розповісти новому робітнику правила, якими керується компанія щодня. Познайомити спеціаліста з розпорядком дня, внутрішніми правилами та установами, пояснити, які обов’язки він буде виконувати щодня, познайомити із колективом, а також найближчими колегами, з якими спеціалісту випаде працювати найближчий час. Ці знання та інформація допоможе спеціалісту самостійно працювати у найближчий час та продовжувати налагоджувати стосунки з колективом.
В перший день роботи менджер з персоналу повинен розповісти новому робітнику, що категорично не можна роботи, як в компанії, так і стосовно робочих завдань. Наприклад, перші виконані завдання не можна одразу реалізовувати, а слід відправити на перевірку керівникові. Чи, категорично не можна запізнюватись більше ніж на півгодини, тощо.
Успіху вам в перший день співпраці з новим робітником!
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?