UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

29.12.2019 750Автор: Лоліта Платошкіна
Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

Про що необхідно поговорити з новим робітником в перший день?

29.12.2019     750Автор: 

Перший робочий день спеціаліста важливий як для нового робітника, так і для компанії, бо перша зустріч та спілкування формують перші враження. Тому окрім того, що роботодавець повинен підготувати робоче місце, необхідно спланувати діяльність робітника, а також не забути поговорити про важливі моменти співробітництва.

Адаптація нового співробітника

Перші декілька днів нового працівника в компанії можна назвати періодом адаптації на робочому місці. Роботодавець та менеджер з персоналу несуть відповідальність за акліматизацію нового робітника на новому місці, саме тому вони повинні ввести в курс справи та обговорити важливі питання роботи.

В перший день роботи нового спеціаліста в компанії просто необхідно з ним обговорити перші декілька тижнів роботи. Цей проміжок часу входить до важливого періоду нового співробітника - випробувального терміну. З новим робітником треба обговорити, які завдання стоять перед ним під час випробувального терміну. Він сам повинен зрозуміти, чого він повинен навчитися за відведений час та чим заповнити прогалини у знаннях. Найкращим способом зацікавити та залучити співробітника до успішного проходження випробувального терміну - дати йому завдання скласти поетапний план досягнення завдань на випробувальний термін. Тоді він сам зможе відстежувати власний успіх.

В перший день роботи роботодавець повинен розповісти новому робітнику правила, якими керується компанія щодня. Познайомити спеціаліста з розпорядком дня, внутрішніми правилами та установами, пояснити, які обов’язки він буде виконувати щодня, познайомити із колективом, а також найближчими колегами, з якими спеціалісту випаде працювати найближчий час. Ці знання та інформація допоможе спеціалісту самостійно працювати у найближчий час та продовжувати налагоджувати стосунки з колективом.

В перший день роботи менджер з персоналу повинен розповісти новому робітнику, що категорично не можна роботи, як в компанії, так і стосовно робочих завдань. Наприклад, перші виконані завдання не можна одразу реалізовувати, а слід відправити на перевірку керівникові. Чи, категорично не можна запізнюватись більше ніж на півгодини, тощо.

Успіху вам в перший день співпраці з новим робітником!

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору