Перший робочий день спеціаліста важливий як для нового робітника, так і для компанії, бо перша зустріч та спілкування формують перші враження. Тому окрім того, що роботодавець повинен підготувати робоче місце, необхідно спланувати діяльність робітника, а також не забути поговорити про важливі моменти співробітництва.
Перші декілька днів нового працівника в компанії можна назвати періодом адаптації на робочому місці. Роботодавець та менеджер з персоналу несуть відповідальність за акліматизацію нового робітника на новому місці, саме тому вони повинні ввести в курс справи та обговорити важливі питання роботи.
В перший день роботи нового спеціаліста в компанії просто необхідно з ним обговорити перші декілька тижнів роботи. Цей проміжок часу входить до важливого періоду нового співробітника - випробувального терміну. З новим робітником треба обговорити, які завдання стоять перед ним під час випробувального терміну. Він сам повинен зрозуміти, чого він повинен навчитися за відведений час та чим заповнити прогалини у знаннях. Найкращим способом зацікавити та залучити співробітника до успішного проходження випробувального терміну - дати йому завдання скласти поетапний план досягнення завдань на випробувальний термін. Тоді він сам зможе відстежувати власний успіх.
В перший день роботи роботодавець повинен розповісти новому робітнику правила, якими керується компанія щодня. Познайомити спеціаліста з розпорядком дня, внутрішніми правилами та установами, пояснити, які обов’язки він буде виконувати щодня, познайомити із колективом, а також найближчими колегами, з якими спеціалісту випаде працювати найближчий час. Ці знання та інформація допоможе спеціалісту самостійно працювати у найближчий час та продовжувати налагоджувати стосунки з колективом.
В перший день роботи менджер з персоналу повинен розповісти новому робітнику, що категорично не можна роботи, як в компанії, так і стосовно робочих завдань. Наприклад, перші виконані завдання не можна одразу реалізовувати, а слід відправити на перевірку керівникові. Чи, категорично не можна запізнюватись більше ніж на півгодини, тощо.
Успіху вам в перший день співпраці з новим робітником!
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?