За кожною гучної маркетинговою кампанією стоїть майстерна робота художника з реклами. Саме він створює графіку, по якій ми впізнаємо бренд з тисячі. Jobs.ua пропонує дізнатися кому підійде ця творча професія та, що чикатиме тих, хто обере цей вид діяльності.
Художник з реклами відповідає за візуальну складову всієї рекламної продукції, яку використовує компанія: від буклетів і флаєрів до білбордів і веб-дизайну. Від нього, багато в чому, залежить впізнаваність бренду, лояльність покупців до продукції або послуг компанії, успішність всієї маркетингової кампанії в цілому. Професія відноситься до типу «людина – художній образ».
Практично в кожній ніші сучасного ринку спостерігається підвищена конкуренція між численними брендами. У будь-якій категорії товарів і послуг немає монополізатора, який міг би бути безумовно впевнений у високому попиті на свою продукцію (більш того, цьому протидіє антимонопольне законодавство). Одним з найдієвіших інструментів щодо залучення покупців стає реклама всіх різновидів. І її графічна складова, за яку відповідає художник по рекламі, має першорядне значення: сучасні споживачі просто не звернуть увагу на матеріали з непоказною графікою.
Художник з реклами, безумовно, повинен бути фахівцем з яскраво вираженими творчими здібностями. Але крім цього йому потрібно ще й креативне мислення, так само як й тонке знання людської психології. Рекламні зображення повинні не просто бути красивими та гармонійними – вони повинні бути такими, щоб привертати увагу потенційних клієнтів. На своїй посаді художник з реклами займається наступним:
• Розробка концепції, проектування і створення рекламних макетів для матеріалів різного характеру (зовнішньої реклами, роздавальної поліграфічної продукції, реклами в засобах масової інформації).
• Розробка сувенірної продукції, оформлення вхідних груп приміщень.
• Участь у створенні веб-дизайну.
• Розробка фірмового стилю, створення загальної концепції оформлення продукції та представництв бренду.
• Дизайн і верстка багатосторінкових видань.
• Підготовка розроблених рекламних макетів до друку або виробництва, авторський супровід їх випуску.
• Контроль якості рекламної продукції, вироблений за створеним проектом.
• Проведення досліджень ринку й конкурентів, розробка креативних рішень для просування компанії.
• Консультаційна підтримка інших співробітників рекламного відділу й представників управлінської ланки.
Обов'язки художника по рекламі тісно пов'язані з роботою багатьох інших фахівців. Маркетингова кампанія – це завжди командна робота, з якою не здатний впоратися один співробітник. Тому, вибираючи цю професію, необхідно розраховувати на досить великий обсяг спілкування з колегами й необхідність працювати спільно.
Плюси. Найпопулярніша професія, затребуваність якої, ймовірно, буде ставати тільки вище. Високий рівень заробітної плати. Можливість працювати у віддаленому форматі, в зручному для себе режимі. Можливість творчої самореалізації.
Мінуси. Потенційні складності у взаєморозумінні з замовниками та іншими працівниками рекламного відділу (через відсутність чітких критеріїв оцінки результатів творчої роботи). Рутинні елементи у виконанні практично будь-якого замовлення.
Художник з реклами очевидно повинен мати певний художній талант, здібності до творчого та креативного мислення, нестандартний погляд на речі. Також він повинен володіти хоча б базовими здібностями до аналітики, оскільки аналіз ринку і раціональна складова проекту не менш важливі, ніж творчі креативні пориви. Фахівцю в цій галузі не завадить і стресостійкість, а також досить розвинені комунікативні навички.
Для того, щоб стати професійним художником з реклами, необхідно отримати вищу освіту за профілем «Дизайн», к приміру, в Інституті дизайну та реклами Національної академії керівних кадрів культури й мистецтва або в Київському національному університеті культури і мистецтв, поступивши на факультет дизайну і реклами. Це лише два варіанта, а можливосте – безліч.
Бути захопленим своєю роботою — безумовно, це добре. Прагнути успіху і повсякчас зростати в своїх досягненнях — теж добре. Але чи існує та грань, за якою трудоголізм починає приносити більше шкоди, аніж користі?
Вивчити англійську за допомогою штучного інтелекту за 90 днів — вигадка чи реальність? Відповімо на це питання на порталі працевлаштування Jobs.ua, а заодно розглянемо набір корисних підказок, щоб вивчати іноземну мову швидше, ніж у додатках.
В статті ділимося порадами, в яких сферах діяльності розвивати справу, щоб зацікавити своїм продуктом чи послугами людей, чиї статки вимірюються мільйонами доларів. Мільйонами як мінімум.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.