За кожною гучної маркетинговою кампанією стоїть майстерна робота художника з реклами. Саме він створює графіку, по якій ми впізнаємо бренд з тисячі. Jobs.ua пропонує дізнатися кому підійде ця творча професія та, що чикатиме тих, хто обере цей вид діяльності.
Художник з реклами відповідає за візуальну складову всієї рекламної продукції, яку використовує компанія: від буклетів і флаєрів до білбордів і веб-дизайну. Від нього, багато в чому, залежить впізнаваність бренду, лояльність покупців до продукції або послуг компанії, успішність всієї маркетингової кампанії в цілому. Професія відноситься до типу «людина – художній образ».
Практично в кожній ніші сучасного ринку спостерігається підвищена конкуренція між численними брендами. У будь-якій категорії товарів і послуг немає монополізатора, який міг би бути безумовно впевнений у високому попиті на свою продукцію (більш того, цьому протидіє антимонопольне законодавство). Одним з найдієвіших інструментів щодо залучення покупців стає реклама всіх різновидів. І її графічна складова, за яку відповідає художник по рекламі, має першорядне значення: сучасні споживачі просто не звернуть увагу на матеріали з непоказною графікою.
Художник з реклами, безумовно, повинен бути фахівцем з яскраво вираженими творчими здібностями. Але крім цього йому потрібно ще й креативне мислення, так само як й тонке знання людської психології. Рекламні зображення повинні не просто бути красивими та гармонійними – вони повинні бути такими, щоб привертати увагу потенційних клієнтів. На своїй посаді художник з реклами займається наступним:
• Розробка концепції, проектування і створення рекламних макетів для матеріалів різного характеру (зовнішньої реклами, роздавальної поліграфічної продукції, реклами в засобах масової інформації).
• Розробка сувенірної продукції, оформлення вхідних груп приміщень.
• Участь у створенні веб-дизайну.
• Розробка фірмового стилю, створення загальної концепції оформлення продукції та представництв бренду.
• Дизайн і верстка багатосторінкових видань.
• Підготовка розроблених рекламних макетів до друку або виробництва, авторський супровід їх випуску.
• Контроль якості рекламної продукції, вироблений за створеним проектом.
• Проведення досліджень ринку й конкурентів, розробка креативних рішень для просування компанії.
• Консультаційна підтримка інших співробітників рекламного відділу й представників управлінської ланки.
Обов'язки художника по рекламі тісно пов'язані з роботою багатьох інших фахівців. Маркетингова кампанія – це завжди командна робота, з якою не здатний впоратися один співробітник. Тому, вибираючи цю професію, необхідно розраховувати на досить великий обсяг спілкування з колегами й необхідність працювати спільно.
Плюси. Найпопулярніша професія, затребуваність якої, ймовірно, буде ставати тільки вище. Високий рівень заробітної плати. Можливість працювати у віддаленому форматі, в зручному для себе режимі. Можливість творчої самореалізації.
Мінуси. Потенційні складності у взаєморозумінні з замовниками та іншими працівниками рекламного відділу (через відсутність чітких критеріїв оцінки результатів творчої роботи). Рутинні елементи у виконанні практично будь-якого замовлення.
Художник з реклами очевидно повинен мати певний художній талант, здібності до творчого та креативного мислення, нестандартний погляд на речі. Також він повинен володіти хоча б базовими здібностями до аналітики, оскільки аналіз ринку і раціональна складова проекту не менш важливі, ніж творчі креативні пориви. Фахівцю в цій галузі не завадить і стресостійкість, а також досить розвинені комунікативні навички.
Для того, щоб стати професійним художником з реклами, необхідно отримати вищу освіту за профілем «Дизайн», к приміру, в Інституті дизайну та реклами Національної академії керівних кадрів культури й мистецтва або в Київському національному університеті культури і мистецтв, поступивши на факультет дизайну і реклами. Це лише два варіанта, а можливосте – безліч.
Ловіть чудову добірку для працівників креативної індустрії, щоб навчитися черпати ідеї практично нізвідки.
На співбесіді важливо виділитися з-поміж інших пошукачів, здобути статус головного претендента на вакансію. Як це зробити? Портал Jobs.ua пропонує розглянути банальні відповіді на співбесідах, яких краще уникати.
Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.