За кожною гучної маркетинговою кампанією стоїть майстерна робота художника з реклами. Саме він створює графіку, по якій ми впізнаємо бренд з тисячі. Jobs.ua пропонує дізнатися кому підійде ця творча професія та, що чикатиме тих, хто обере цей вид діяльності.
Художник з реклами відповідає за візуальну складову всієї рекламної продукції, яку використовує компанія: від буклетів і флаєрів до білбордів і веб-дизайну. Від нього, багато в чому, залежить впізнаваність бренду, лояльність покупців до продукції або послуг компанії, успішність всієї маркетингової кампанії в цілому. Професія відноситься до типу «людина – художній образ».
Практично в кожній ніші сучасного ринку спостерігається підвищена конкуренція між численними брендами. У будь-якій категорії товарів і послуг немає монополізатора, який міг би бути безумовно впевнений у високому попиті на свою продукцію (більш того, цьому протидіє антимонопольне законодавство). Одним з найдієвіших інструментів щодо залучення покупців стає реклама всіх різновидів. І її графічна складова, за яку відповідає художник по рекламі, має першорядне значення: сучасні споживачі просто не звернуть увагу на матеріали з непоказною графікою.
Художник з реклами, безумовно, повинен бути фахівцем з яскраво вираженими творчими здібностями. Але крім цього йому потрібно ще й креативне мислення, так само як й тонке знання людської психології. Рекламні зображення повинні не просто бути красивими та гармонійними – вони повинні бути такими, щоб привертати увагу потенційних клієнтів. На своїй посаді художник з реклами займається наступним:
• Розробка концепції, проектування і створення рекламних макетів для матеріалів різного характеру (зовнішньої реклами, роздавальної поліграфічної продукції, реклами в засобах масової інформації).
• Розробка сувенірної продукції, оформлення вхідних груп приміщень.
• Участь у створенні веб-дизайну.
• Розробка фірмового стилю, створення загальної концепції оформлення продукції та представництв бренду.
• Дизайн і верстка багатосторінкових видань.
• Підготовка розроблених рекламних макетів до друку або виробництва, авторський супровід їх випуску.
• Контроль якості рекламної продукції, вироблений за створеним проектом.
• Проведення досліджень ринку й конкурентів, розробка креативних рішень для просування компанії.
• Консультаційна підтримка інших співробітників рекламного відділу й представників управлінської ланки.
Обов'язки художника по рекламі тісно пов'язані з роботою багатьох інших фахівців. Маркетингова кампанія – це завжди командна робота, з якою не здатний впоратися один співробітник. Тому, вибираючи цю професію, необхідно розраховувати на досить великий обсяг спілкування з колегами й необхідність працювати спільно.
Плюси. Найпопулярніша професія, затребуваність якої, ймовірно, буде ставати тільки вище. Високий рівень заробітної плати. Можливість працювати у віддаленому форматі, в зручному для себе режимі. Можливість творчої самореалізації.
Мінуси. Потенційні складності у взаєморозумінні з замовниками та іншими працівниками рекламного відділу (через відсутність чітких критеріїв оцінки результатів творчої роботи). Рутинні елементи у виконанні практично будь-якого замовлення.
Художник з реклами очевидно повинен мати певний художній талант, здібності до творчого та креативного мислення, нестандартний погляд на речі. Також він повинен володіти хоча б базовими здібностями до аналітики, оскільки аналіз ринку і раціональна складова проекту не менш важливі, ніж творчі креативні пориви. Фахівцю в цій галузі не завадить і стресостійкість, а також досить розвинені комунікативні навички.
Для того, щоб стати професійним художником з реклами, необхідно отримати вищу освіту за профілем «Дизайн», к приміру, в Інституті дизайну та реклами Національної академії керівних кадрів культури й мистецтва або в Київському національному університеті культури і мистецтв, поступивши на факультет дизайну і реклами. Це лише два варіанта, а можливосте – безліч.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.