UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Все про професії
  5. Професія: художник з реклами

Професія: художник з реклами

23.07.2020 684
Професія: художник з реклами

Професія: художник з реклами

23.07.2020     684

За кожною гучної маркетинговою кампанією стоїть майстерна робота художника з реклами. Саме він створює графіку, по якій ми впізнаємо бренд з тисячі. Jobs.ua пропонує дізнатися кому підійде ця творча професія та, що чикатиме тих, хто обере цей вид діяльності.

Художник з реклами відповідає за візуальну складову всієї рекламної продукції, яку використовує компанія: від буклетів і флаєрів до білбордів і веб-дизайну. Від нього, багато в чому, залежить впізнаваність бренду, лояльність покупців до продукції або послуг компанії, успішність всієї маркетингової кампанії в цілому. Професія відноситься до типу «людина – художній образ».

Коротко про професію

Практично в кожній ніші сучасного ринку спостерігається підвищена конкуренція між численними брендами. У будь-якій категорії товарів і послуг немає монополізатора, який міг би бути безумовно впевнений у високому попиті на свою продукцію (більш того, цьому протидіє антимонопольне законодавство). Одним з найдієвіших інструментів щодо залучення покупців стає реклама всіх різновидів. І її графічна складова, за яку відповідає художник по рекламі, має першорядне значення: сучасні споживачі просто не звернуть увагу на матеріали з непоказною графікою.

Особливості професії

Художник з реклами, безумовно, повинен бути фахівцем з яскраво вираженими творчими здібностями. Але крім цього йому потрібно ще й креативне мислення, так само як й тонке знання людської психології. Рекламні зображення повинні не просто бути красивими та гармонійними – вони повинні бути такими, щоб привертати увагу потенційних клієнтів. На своїй посаді художник з реклами займається наступним:

• Розробка концепції, проектування і створення рекламних макетів для матеріалів різного характеру (зовнішньої реклами, роздавальної поліграфічної продукції, реклами в засобах масової інформації).

• Розробка сувенірної продукції, оформлення вхідних груп приміщень.

• Участь у створенні веб-дизайну.

• Розробка фірмового стилю, створення загальної концепції оформлення продукції та представництв бренду.

• Дизайн і верстка багатосторінкових видань.

• Підготовка розроблених рекламних макетів до друку або виробництва, авторський супровід їх випуску.

• Контроль якості рекламної продукції, вироблений за створеним проектом.

• Проведення досліджень ринку й конкурентів, розробка креативних рішень для просування компанії.

• Консультаційна підтримка інших співробітників рекламного відділу й представників управлінської ланки.

Обов'язки художника по рекламі тісно пов'язані з роботою багатьох інших фахівців. Маркетингова кампанія – це завжди командна робота, з якою не здатний впоратися один співробітник. Тому, вибираючи цю професію, необхідно розраховувати на досить великий обсяг спілкування з колегами й необхідність працювати спільно.

Плюси і мінуси

Плюси. Найпопулярніша професія, затребуваність якої, ймовірно, буде ставати тільки вище. Високий рівень заробітної плати. Можливість працювати у віддаленому форматі, в зручному для себе режимі. Можливість творчої самореалізації.

Мінуси. Потенційні складності у взаєморозумінні з замовниками та іншими працівниками рекламного відділу (через відсутність чітких критеріїв оцінки результатів творчої роботи). Рутинні елементи у виконанні практично будь-якого замовлення.

Важливі особисті якості

Художник з реклами очевидно повинен мати певний художній талант, здібності до творчого та креативного мислення, нестандартний погляд на речі. Також він повинен володіти хоча б базовими здібностями до аналітики, оскільки аналіз ринку і раціональна складова проекту не менш важливі, ніж творчі креативні пориви. Фахівцю в цій галузі не завадить і стресостійкість, а також досить розвинені комунікативні навички.

Для того, щоб стати професійним художником з реклами, необхідно отримати вищу освіту за профілем «Дизайн», к приміру, в Інституті дизайну та реклами Національної академії керівних кадрів культури й мистецтва або в Київському національному університеті культури і мистецтв, поступивши на факультет дизайну і реклами. Це лише два варіанта, а можливосте – безліч.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору