Ми віримо, що на роботі ми можемо бути більш продуктивними та ефективними, якщо будемо старатися більше. Це можливо, якщо ми візьмемо під контроль наші погані звички, зосередимось на хороших і виключимо з постійного вжитку п’ять речей, які можуть перешкоджати нашому успіху, результативності та професійному розвитку. Тож давайте дізнаємось, що це за п’ять речей, які шкодять нам та припинимо їх роботи прямо зараз.
Відкладати складну роботу на останній момент
Так влаштована наша психіка, що спочатку ми беремо до виконання те, що нам легше і швидше зробити. Складна робота та завдання вимагають від нас витратити більше часу, зусиль та підходів до їх вирішення. Цілком зрозуміло, чому нас тягне взятися за роботу легше і скоріше закрити гештальти. Однак не завжди це спрацьовує, особливо якщо більш складне завдання необхідно терміново вирішити. На такі випадки використовуйте планування роботи і вчиться розставляти пріоритети.
Чекати, щоб вами давали завдання та керували
Звісно, керівник команди повинен коригувати роботу кожного спеціаліста і контролювати роботу команди. Проте багато хто з керівництва вважають спеціалістів не ефективними і не дієвими, якщо ті полагаються тільки на команди керівника, відсиджуючись та не проявляючи ні активності, ні зацікавленості.
Боятися поразок чи доган
Будь-якому спеціалісту приємний успіх і болісні поразки на роботі. Це завжди особистий програш в очах керівника чи співробітників. Ше більше спеціалісту неприємно чути догани. Самовпевненість співробітника при цьому різко падає. Перед ним постають нові проблеми для вирішення: як виправити та вирішити проблемну ситуацію, як повернути авторитет та довіру керівника, як не підставити команду при цьому і вкластися в дедлайни.
Карати себе
Впевнені, що відчували цей присмак поразки та почуття провини, що сковує наші дії та примушує себе самих карати за невірні дії. Необхідно дозволити собі бути інколи слабкими. Всі мають право на помилку. Чим сильніше ви себе звинувачуєте і чим більше злитесь, тим ймовірніше те, що ви так і не зможете виправити помилку та досягти успіху. Вчіться пробачати себе та інших, це дасть змогу дивитися ширше на обставини.
Ігнорувати складання карти професійного розвитку
Багато хто з молодих спеціалістів, напрацьовують свій перший досвід, не задумуючись щодо свого професійного розвитку та подальшого шляху. Зробити це і правда досить важко молодому спеціалісту, адже ніколи не знає, яких результатів доведеться досягти на робочому місці, чи справді це та робота, якій ви захочете присвятити все своє життя. Однак наші мрії, цілі та мета, повинні вести нас по життю та формувати подальші життєві та професійні плани. Саме вони визначають наш подальший успіх. Якщо ви молодий спеціаліст і ніколи до цього не складали професійну карту розвитку, то можливо ви повинні розпочинати своє планування кар’єри з мрій та визначити особисті прагнення. Подумайте та прикиньте, які ресурси, скільки часу та які навички вам потрібні, щоб реалізувати ваші професійні амбіційні мрії. Це стане базисом ваших майбутніх планів та складання подальшої професійної мапи.
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував добірку бізнес-ідей для українців, які живуть в різних куточках світу. Пересилайте друзям і знайомим, які живуть в згаданих країнах.
Перевірка майбутніх працівників на стресостійкість є поширеним явищем, навіть якщо ви вперше про це чуєте. Чому компанії це роблять, як розпізнати стрес-тест на співбесіді і правильно зреагувати на нього, з’ясовував Jobs.ua.
З’ясовуємо разом з Jobs.ua, які бізнес-ідеї можна розвивати в 2025 році з активним використанням ШІ.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.
У вашому оточенні є люди, які говорять так швидко і нерозбірливо, що нічого не збагнеш? Але навіть такі люди можуть заговорити чітко і переконливо, якщо скористаються добіркою чудових вправ для дикції, які підготував Jobs.ua.