UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. П’ять речей на роботі, які вам необхідно припинити робити прямо зараз

П’ять речей на роботі, які вам необхідно припинити робити прямо зараз

25.09.2022 407Автор: Лоліта Платошкіна
П’ять речей на роботі, які вам необхідно припинити робити прямо зараз

П’ять речей на роботі, які вам необхідно припинити робити прямо зараз

25.09.2022     407Автор: 

Ми віримо, що на роботі ми можемо бути більш продуктивними та ефективними, якщо будемо старатися більше. Це можливо, якщо ми візьмемо під контроль наші погані звички, зосередимось на хороших і виключимо з постійного вжитку п’ять речей, які можуть перешкоджати нашому успіху, результативності та професійному розвитку. Тож давайте дізнаємось, що це за п’ять речей, які шкодять нам та припинимо їх роботи прямо зараз.

Відкладати складну роботу на останній момент

Так влаштована наша психіка, що спочатку ми беремо до виконання те, що нам легше і швидше зробити. Складна робота та завдання вимагають від нас витратити більше часу, зусиль та підходів до їх вирішення. Цілком зрозуміло, чому нас тягне взятися за роботу легше і скоріше закрити гештальти. Однак не завжди це спрацьовує, особливо якщо більш складне завдання необхідно терміново вирішити. На такі випадки використовуйте планування роботи і вчиться розставляти пріоритети.

Чекати, щоб вами давали завдання та керували

Звісно, керівник команди повинен коригувати роботу кожного спеціаліста і контролювати роботу команди. Проте багато хто з керівництва вважають спеціалістів не ефективними і не дієвими, якщо ті полагаються тільки на команди керівника, відсиджуючись та не проявляючи ні активності, ні зацікавленості.

Боятися поразок чи доган

Будь-якому спеціалісту приємний успіх і болісні поразки на роботі. Це завжди особистий програш в очах керівника чи співробітників. Ше більше спеціалісту неприємно чути догани. Самовпевненість співробітника при цьому різко падає. Перед ним постають нові проблеми для вирішення: як виправити та вирішити проблемну ситуацію, як повернути авторитет та довіру керівника, як не підставити команду при цьому і вкластися в дедлайни.

Карати себе

Впевнені, що відчували цей присмак поразки та почуття провини, що сковує наші дії та примушує себе самих карати за невірні дії. Необхідно дозволити собі бути інколи слабкими. Всі мають право на помилку. Чим сильніше ви себе звинувачуєте і чим більше злитесь, тим ймовірніше те, що ви так і не зможете виправити помилку та досягти успіху. Вчіться пробачати себе та інших, це дасть змогу дивитися ширше на обставини.

Ігнорувати складання карти професійного розвитку

Багато хто з молодих спеціалістів, напрацьовують свій перший досвід, не задумуючись щодо свого професійного розвитку та подальшого шляху. Зробити це і правда досить важко молодому спеціалісту, адже ніколи не знає, яких результатів доведеться досягти на робочому місці, чи справді це та робота, якій ви захочете присвятити все своє життя. Однак наші мрії, цілі та мета, повинні вести нас по життю та формувати подальші життєві та професійні плани. Саме вони визначають наш подальший успіх. Якщо ви молодий спеціаліст і ніколи до цього не складали професійну карту розвитку, то можливо ви повинні розпочинати своє планування кар’єри з мрій та визначити особисті прагнення. Подумайте та прикиньте, які ресурси, скільки часу та які навички вам потрібні, щоб реалізувати ваші професійні амбіційні мрії. Це стане базисом ваших майбутніх планів та складання подальшої професійної мапи.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору