Можно запросто нарваться на отказ. А менять мнение мужчины не любят. Поэтому чтобы правильно попросить повышения зарплаты нужно сделать несколько простых шагов.
1. Убедиться, что ваша зарплата не соответствует выполняемой работе. Например, что на аналогичной должности кто-то получает больше. Или что все зарплаты за последний год выросли, а ваша нет. Все нужно обосновать, в идеале – написать и показать начальнику.
2. Выбрать выгодные условия для переговоров. Желательно, чтобы у начальника было хорошее настроение и никто не мешал вашему разговору.
3. В зависимости от личности начальника выберите тактику переговоров. Например, на сильного человека бесполезно давить или шантажировать. На слабого наоборот. С умным или хитрым бесполезно спорить, все равно проиграете. На одних можно воздействовать эмоциями или женским обаянием, на других нет. И осторожнее с обаянием, не дайте повода начальнику приставать к вам!
4. Привлечь помощников, пусть кто-нибудь другой тоже попросит за вас. Чем больше людей просит, тем труднее отказать.
5. Если начальника все-таки удалось убедить, не слезайте с него, пока не будет подписан приказ о повышении вашей зарплаты.
Если последовать этим советам, шансы что ваша зарплата будет повышена, резко возрастут.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.