Так сложилось, что большую часть своего времени (да и вообще жизни) мы проводим на работе. И чтобы это отрицательно не сказалось на здоровье, следует, как советуют специалисты по эргономике, придерживаться определенных правил обустройства рабочего места.
Мандариновые деревья, тренажерный зал, баскетбольная площадка, как в компании Google или шезлонги на веранде, настольный теннис, бильярд, как в офисе Yandex... Увы. Мало кто из руководителей может похвастаться подобным обустройством своего офиса для плодотворной работы сотрудников. Часто это слабое освещение, непродуманная обстановка и неудобная мебель, да и пространства маловато, а как мы знаем, все это приводит к быстрой утомляемости, снижению продуктивности и неприятным последствиям для нашего здоровья. Ведь работаем-то мы в неудобном положении в течение недели 30-40 часов минимум, а спортом, иногда, и вовсе не занимаемся. Как же себе помочь? Эксперты предлагают несколько простых рекомендаций.
Автор: Наталья Ососкова
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.