Криза, чи то економічна, чи соціальна, медична, фінансова, політична…будь-яка – регулярне явище побудованого людьми такого типу суспільства. Це ніяким чином не відміняє увесь той ризик, нервове напруження та постійний стрес, зі всіма негативними наслідками, які подібні явища приносять в наше життя.
Щоб вдало протидіяти будь-яким кризовим викликам, окрім виконання необхідних для подолання конкретної кризи дій, не можна забувати загальні корисні поради, здатні допомогти пережити численні потрясіння різних форматів. По-перше, треба розуміти, що криза – це завжди проблеми, що заважають світові та суспільству рухатися звичним шляхом: планувати майбутнє, спілкуватися, працювати. Це означає, що майже в усіх різновидах кризових ситуацій, людина однозначно зіткнеться з фінансовими труднощами.
Саме цьому, приклади загальної раціоналізації власних бюджетів, що надані нижче, ідеально спрацюють при різних кризових обставинах та суттєво полегшають людині час очікування нормалізації ситуації.
Новий родинний бюджет
Скорегуйте сучасний бюджет вашої родини, з урахуванням нових кризових обставин. Зрозуміло, що графу витрат на розваги, хобі, речовий шопінг та інші пункти що зараз не на часі, треба розподілити між більш насущними пунктами витрат.
Купуйте відповідально
Для того, щоб не робити хаотичних, непродуманих покупок та, звичайно, зайвих фінансових витрат, складайте список покупок, навіть лише дрібних продуктових, та намагайтеся не відхилятися від обраного варіанту. Криза – найкращий час, щоб переплачувати за бренд, популярність, зручне пакування чи власну «прихильність». Серед бюджетних варіантів продуктів, гарантовано можна знайти співвідношення якості та ціни.
Один раз на тиждень – запланований вихід суто за продуктами. Така рідкість фактів продуктового шопінгу, допоможе більш ретельно планувати вашу «оптову закупівлю» та суттєво заощаджувати гроші. Між такими виходами до магазину, зволікайте інших відвідувань продуктових торгівельних точок, не створюючи для себе ризик «зірватися» та придбати щось смачненьке, проте наразі недоцільне.
Також:
Харчування, найбільш необхідні поточні покупки, не дай Бог, аптечні витрати та інші побутові витрати, будуть становити майже половину вашого сімейного щомісячного доходу, в середньому. З цим вже нічого не вдієш, але завжди можна переглянути напрямки витрат та покупки, щоб віддати перевагу тим придбанням та аспектам вашого життя, які більш всього на це потребують. Одночасно, розберіться з комунальними платами та іншими необхідними платіжками, що має ваша родина. Можливо, дещо з таких виплат передбачає певний термін паузи, що допоможе вам не наражатися на ризик штрафів по тих платах, які призупинити не вдасться. Намагайтеся не накопичувати таких боргів, бо їх доведеться повертати .
Корегування потребує й такий вид розходів, як транспортні. Треба буде здешевити максимально користування транспортом у такий час, віддаючи перевагу пересуванню велосипедом, звичайно, при наявності самого байка та реальної можливості потрапляння на місце. При наявності власного авто, можливо краще дати йому відпочити, до прояснення ситуації із кризою, економлячи суттєві гроші на пальне та поточний технічний ремонт автівки.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.