RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Все о резюме
  5. Резюме: все по-чесному?

Резюме: все по-чесному?

30.06.2006 250
Резюме: все по-чесному?

Резюме: все по-чесному?

30.06.2006     250
Резюме — документ неофіційний . Але саме цей папірець і є та одежинка, якій зустрічають здобувача. Тому не дивно, що більшість кандидатів, бажаючи представити себе у якомога кращому світлі, схильні перебільшувати і навіть брехати в резюме. Чи допомагає це знайти бажану роботу? Що пишуть? Здобувачі дивляться на справу так: щоб одержати посаду, необхідно потрапити на співбесіду. А щоб потрапити на співбесіду, слід показати себе з кращої сторони. З одного боку, якщо на інтерв'ю обман розкриється, на роботу не візьмуть. З іншого — якщо не обманеш, роботи все одно не бачити. Найбільш розповсюджений обман щодо освіти. Більш ніж 70% вакансій вимагають од кандидата вузівського диплома, який є не у всіх. У той же час досвід роботи зі спеціальності з лишком компенсує відсутність диплома. Тому, щоб справа взагалі дійшла до розгляду досвіду, деякі приписують собі не існуючі університети. Що ще? Найчастіше кандидати навмисне спотворюють такі речі: - "пристібають" місяць-другий до стажу, щоб приховуючи таким чином періоди змушеного простою; - завищують оклад та посаду; - неправильно вказують свій вік; - приписують службові обов'язки, навички та заслуги, яких насправді не було; - винаходять неіснуючих наймачів, у яких нібито працювали. Формулювання Природньо, резюме приходиться "підтасовувати" під вимоги конкретної вакансії. Але в цьому випадку краще уникати прямої брехні — а йти, скажемо так... на невелике перекручування. Найчастіше це всього лиш питання формулювання, яке можна інтерпретувати по-різному. Припустім, ви відвідували тренінги з впровадження нових продуктів. У резюме це можна відбити по-різному: - "Відвідував тренінги..."; - "Брав участь у впровадженні нових продуктів"; - "Маю досвід у сфері запуску нових продуктів". Перший варіант — правдиве відображення дійсності. Але він, швидше за все, не надихне роботодавця, якому потрібен кандидат з досвідом запуску цих самих продуктів. Другий — відверта неправда, тому що тренінги ви відвідували, проте самі ніколи нічого не впроваджували. Третій — мінімальне перекручування інформації (адже, відвідуючи тренінги, ви, безумовно, придбали певний досвід). Останнє формулювання з найбільшою ймовірністю приведе до успіху. Мовчання — золото Брехати не обов'язково. Можна просто промовчати про моменти, які не хотілося б робити загальновідомими. Наприклад, вік. Особливо якщо він близький до критичної оцінки в 40-45 років, коли людина, з одного боку, може ще дуже добре виглядати, бути абсолютно здоровою й працездатною, а з іншого боку — більшість вакансій адресуються претендентам "до сорока". Також можна “забути” про небажаний досвід роботи. Наприклад, якщо ви певний (недовгий) час працювали не за фахом, з пониженням у посаді або надто швидко звільнилися з компанії (не пройшли іспитовий термін, або ж вирішили піти через те що не сподобалася фірма). Робіть це з розумом Окрім речей, про які краще промовчати, є й таке, про що приходиться казати неправду. Найчастіше це стосується специфічних знань, яких вимагає визначена вакансія (наприклад, довід роботи з певними комп'ютерними програмами). Якщо без таких навичок вашу кандидатуру не будуть навіть розглядати, то є сенс приписати собі необхідні знання. Та пам’ятайте: за "базар" прийдеться відповідати — таку інформацію дуже легко перевірити. Отже, якщо ви приписуєте собі знання програм, якими не володієте, майте на увазі дві речі: - назва програми повинна бути написана без помилок; - терміново біжіть учитись — тим паче що комп'ютерних курсів нині безліч. І доки прийде час співбесіди, інформація, можливо, перестане бути помилковою. А в цілому пам’ятайте: якщо це дійсно необхідно, деяка неправда припустима. Проте казати її слід розумно — так, щоб перевірити інформацію не було ніякої можливості. Джерело: "Робота для Вас"

Читайте также

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 Август, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

↑ Наверх